וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה להפועל ירושלים: ג'ייקובן בראון ייעדר מהפיינל אייט של ליגת האלופות

16.9.2020 / 21:50

שבועיים לפני טורניר הגמר באתונה: הקפטן נחבל בכתפו במשחק האימון הראשון שלו העונה, ובבדיקת MRI התברר כי יושבת לתקופה ממושכת שמוערכת במספר חודשים

הגרלת לוח משחקי ליגת העל בכדורסל 2020/21/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ירדנה פוקס-עבודי

בעוד שבועיים בדיוק תשחק הפועל ירושלים נגד סן פאבלו בורגוס ברבע גמר הפיינל אייט של ליגת האלופות, והערב (רביעי) התברר שהיא תיאלץ לעשות זאת ללא הקפטן החדש שלה, ג'ייקובן בראון.

הרכז האמריקני נחבל בכתפו במהלך משחק האימון נגד הפועל תל אביב בתחילת השבוע, שהיה הראשון שלו העונה, ובבדיקת MRI התברר כי הוא יושבת ל"תקופה ממושכת", על פי הודעת המועדון. ההערכה היא כי בראון לא יוכל לשחק במשך מספר חודשים.

ג'ייקובן בראון הפועל ירושלים. דני מרון, דני מרון
מכה גדולה להפועל ירושלים. ג'ייקובן בראון/דני מרון, דני מרון

בינתיים, מתנהל מאחורי הקלעים קרב בנוגע להכנסת הקהל למשחקים בפיינל אייט. מארחת הטורניר, א.א.ק אתונה, הגיעה בתחילת הקיץ לסיכום בעל פה עם הממשלה היוונית על כך שכמה עשרות אלפי כרטיסים יוצאו למכירה לארבעת ימי המשחקים, כך שהקבוצה תוכל לכסות לפחות חלק מעלות האירוח, המוערכת במיליון יורו וחצי.

אלא שהתחלואה הגוברת בעיר הובילה לגזירת הגבלות חדשות, וגורמי המקצוע הבריאותיים מסרבים בשלב זה להתחייב לכך. א.א.ק הציגה היום מכתב שקיבלה מליגת האלופות, ולפיו הוצב בפניה אולטימטום של 24 שעות להתחייב לכך שתוכל לעמוד באירוח הטורניר, או שתיבחן העברתו למדינה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully