וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחה המשחק בין בית"ר ירושלים להפועל חדרה

14.9.2020 / 11:23

משחק נוסף בליגת העל לא מתקיים בגלל קורונה: אחרי שהמפגש בין סכנין לנתניה נדחה, המנהלת קיבלה החלטה דומה בעקבות הנדבקים הרבים בחדרה, אחרי שבדיקות של ארבעה אנשי צוות חזרו חיוביות

ברק בכר אחרי הניצחון של מכבי חיפה על הפועל באר שבע/האתר הרשמי של מכבי חיפה

מנהלת הליגות הודיעה היום (שני) שהמשחק בין בית"ר ירושלים להפועל חדרה שהיה אמור להיערך הערב במסגרת המחזור השני בליגת העל בכדורגל נדחה עקב הנחיית משרד הבריאות, וזאת עקב מקרי קורונה רבים בקבוצת הפועל חדרה. מועד חלופי למשחק יימסר בנפרד בהמשך. מדובר במשחק שני בליגת העל שנדחה, אחרי שאתמול נדחה המשחק בין מכבי נתניה לבני סכנין בגלל שתוצאות הבדיקות של חלק משחקני סכנין.

שרון מימר מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
העיקר הבריאות. מימר/שלומי גבאי

כזכור, בדיקות הקורונה של ארבעה אנשי צוות מהפועל חדרה חזרו חיוביות. "כל צוות האימון יצא חיובי לקורונה", נמסר מהקבוצה, "מאמן השוערים אמנם נמצא שלילי, אבל הוא עם חום גבוה. כל השחקנים שליליים עד כה. שמונה שחקנים עדיין לא קיבלו תשובה. שניים מהשחקנים מתלוננים על תסמינים. בנוסף, שני אנשי צוות ניהולי נמצאו חיוביים. בשלב זה אנו לא חוזרים להתאמן עד שנקבל הנחיות אחרות". בסוף השבוע המאמן שרון מימר אובחן כנשא של הנגיף ולאחר מכן כל אנשי הקבוצה עברו בדיקות. ארבעה חברי צוות נוספים קיבלו תשובה חיובית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully