וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון ניסנוב: "אם היה מישהו רציני מזמן היינו משחררים, אבל אנשים לא באמת רוצים להגיע"

14.9.2020 / 6:56

בעלי הפועל תל אביב שוב התייחס לאפשרות של מכירה לאחר שהאוהדים ניסו להגיע לביתו פעם נוספת. בראון יקבל צ'אנסים נוספים, שביעות רצון מההשתלבות של קולו

ניר קלינגר לאחר הפסדה של הפועל תל אביב למ.ס. אשדוד/דוברות הפועל תל אביב

אם הצרות לא הספיקו להפועל תל אביב, שהפסידה אתמול (ראשון) 2:0 למ.ס. אשדוד, עשרות אוהדים הגיעו לאחר המשחק בשעת לילה מאוחרת לסביון, בתקוה להגיע שוב לביתו של הבעלים שרון ניסנוב ולמחות, אך המשטרה הייתה מוכנה, המתינה להם בכניסה ליישוב ופיזרה אותם. האוהדים לא מתכוונים להרפות ואף הבהירו כי צעדי המחאה יוחרפו בקרוב. ניסנוב היה שקט אך הספיק לומר לאנשי המועדון: "אם היה בא מישהו רציני כבר מזמן היינו משחררים, הם לא מבינים שאנשים לא באמת רוצים לבוא לכאן".

בצד המקצועי, המאמן ניר קלינגר נראה מתוסכל מאוד. בשיחות סגורות כבר מספר שבועות קלינגר יחד עם משה סיני מדברים על כך שהקבוצה זקוקה ל3-4 שחקנים משמעותיים כדי להשתדרג באמת, אך בשל העובדה שאין הרבה אפשרויות מקצועיות וכלכליות, פרט לאדי גוטליב, תנסה הקבוצה לצרף בשלב זה שחקן אחד בעל שיעור קומה לחלק הקדמי. שמו של שלומי אזולאי מבית"ר ירושלים עלה שוב וגם זה של אנתוני וארן אך ספק אם המועדון יוכל להחתימם. גוטליב אמור לעמוד לרשות הצוות המקצועי כבר במשחק הבא.

אוהדי הפועל תל אביב מוחים נגד הבעלים שרון ניסנוב. מתוך עמוד הפייסבוק HTA, צילום מסך
המחאה של אוהדי הפועל תל אביב/צילום מסך, מתוך עמוד הפייסבוק HTA

בנוגע למשחק עצמו, הפועל תל אביב שלטה ברוב הדקות אך בשל השער שספגה עם פתיחת המשחק נאלצה לרדוף אחרי אשדוד. שחקנים בקבוצה אמרו בסיום: "אין הרבה הבדל בין קבוצות, מי שעושה טעות וסופג קשה לו לחזור למשחק, מה גם שאין אצלנו כוכבים, יש הרבה בעיות מקדימה ונקווה שהצוות המקצועי יפתור אותן". כבר אחרי השער שספגה הפועל אמר קלינגר לאנשי הספסל :"טעות טיפשית, עכשיו נצטרך כל המשחק לרדוף אחרי הגול הזה".

במועדון ייתנו עוד מספר צ'אנסים לעומר בראון, כאשר ייתכן כי לקראת סוף החלון או בינואר, אם יכולתו לא תשתפר, הצדדים ייפרדו. בצוות המקצועי היו מרוצים מהשתלבותו של סיאנדה קולו בקישור, והוא עשוי להמשיך לשחק במרכז השדה. קלינגר מצפה ליותר מארמנדו קופר וגם מלאבן קוטליה, שאמורים לעזור לעומרי אלטמן בחלק הקדמי. רועי זיקרי, שחוזר בהדרגה לאחר פציעה, עשוי לפתוח בהרכב במחזור הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully