וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: בריידי הפסיד בבכורה בטמפה ביי, ניוטון ניצח בפטריוטס

עודכן לאחרונה: 14.9.2020 / 8:08

בעוד טום בריידי פותח לראשונה בטמפה ביי ומפסיד 34:23 לסיינטס, המחליף שלו בניו אינגלנד רשם שני טאצ'דאונים בריצה ב-11:21 על מיאמי. הברס נחלצו מפיגור לניצחון בדטרויט, ניצחונות גם לקבוצות ה"חדשות" של הליגה, וושינגטון פוטבול טים ולאס וגאס ריידרס

שחקן טמפה ביי באקנירס טום בריידי. Chris Graythen, GettyImages
מוזר מאוד. אחרי שני עשורים, טום בריידי זורק במדי טמפה ביי באקנירס/GettyImages, Chris Graythen

בלי קהל, אבל עם הדרמות הישנות והטובות יצאה בראשון בערב עונת ה-NFL לדרך, כשטום בריידי לובש את הלבן של טמפה ביי באקנירס אחרי שני עשורים בניו אינגלנד, בעוד קאם ניוטון עולה במדי הפטריוטס וזוכה לניצחון 11:21 על מיאמי דולפינס.

לבריידי והבאקנירס היה פחות מזל והם הפסידו בניו אורלינס 34:23. לוס אנג'לס צ'ארג'רס שרדה מותחן בסינסינטי וניצחה 13:16. אריזונה הגיעה לסן פרנסיסקו ויצאה עם ניצחון 20:24 על פיינליסטית הסופרבול. לוס אנג'לס ראמס גברה על דאלאס 17:20.

שיקגו ברס עמדה לעשות לאוהדיה המסכנים עוד שברון לב במחזור הפתיחה, אבל קאמבק מרשים של מיטש טרוביסקי הוביל אותה ל-23:27 בדטרויט. בולטימור כתשה את קליבלנד 6:38, בעוד בפאלו שמרה על הבית ב-17:27 על הג'טס. גרדנר מינשו הוביל את ג'קסונוויל לניצחון 20:27 על אינדיאנפוליס של פיליפ ריברס ו-וושינגטון פוטבול טים (שאלוהים יעזור לנו) גברה על פילדלפיה 17:27.

אם לקטע של פוטבול טים לא התרגלנו עדיין, יהיה קשה להסתגל גם ל-LV בשם של הריידרס, שעברו ללאס וגאס העונה וכבר זכו בניצחון 30:34 בשארלוט על קרוליינה. מטווח נוסף נרשם במינסוטה, שם גברה גרין ביי על הווייקינגס 34:43. ראסל ווילסון וסיאטל יצאו מאטלנטה עם ניצחון 25:38.

ניו אינגלנד - מיאמי 11:21

הפטריוטס לא ידעו מה יקבלו בעידן שאחרי טום בריידי. אז מה הם קיבלו? קוורטרבק שרץ 15 פעם ל-75 יארד ורושם שני טאצ'דאונים, בדרך לניצחון ביתי לא קל אבל מאוד מספק. קאם ניוטון לא יהיה בריידי, אבל ייתכן שיהיה יעיל מספיק כדי לקצור מספר ניצחונות סביר. הוא רשם 155 יארד באוויר ב-15 מ-19 ניסיונות המסירה שלו. הדולפינס היו ויישארו הדולפינס, פחות כל עוד ריאן פיצפטריק בעמדת הקוורטרבק. הוא רשם 191 יארד באוויר עם שלושה איבודים ללא טאצ'דאונים.

קרוליינה - לאס וגאס 34:30

ייקח זמן עד שנתרגל לדבר הזה שנקרא "לאס וגאס ריידרס", אבל לג'וש ג'ייקובס, הרץ של אוקל... סליחה, לאס וגאס, לא נדרש זמן להסתגלות. עם 93 יארד ושלושה טאצ'דאונים, כולל אחד שהתברר כמנצח קצת יותר מארבע דקות לסיום, הוא חרך את הגנת הפנתרס וסייע לדרק קאר (22 מ-30 ל-239 יארד וטאצ'דאון) לזכות בניצחון. 96 יארדים וצמד גיחות לאנדזון לכריסטיאן מקאפרי בצד השני.

בולטימור - קליבלנד 6:38

פתיחה קלה מאוד ללאמאר ג'קסון והרייבנס. הקוורטרבק רשם 275 יארד ושלושה טאצ'ים באוויר ועוד 45 יארד על הקרקע, ובולטימור שייטה במשחק הפתיחה מול הבראונס ההמומים. בייקר מייפילד עם 189 יארד ב-21 מ-39, טאצ'דאון ואיבוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

וושינגטון - פילדלפיה 17:27

דן סניידר, הבעלים של וושינגטון, לא סולח על השינוי הכפוי של השם הקלאסי "רדסקינס" וצפוי להשאיר את הדבר הגנרי והמכוער הזה בתור השם עוד הרבה זמן. בינתיים, גם ההגנה שלו הגיעה כועסת והפילה שמונה פעמים את קרסון וונץ. האיגלס דווקא פתחו היטב עם יתרון 0:17 ונראו בדרך לניצחון, אבל דוויין הסקינס הוביל את קבוצת הכדורגל למהפך כשהוא מסתייע בבן הכלאיים של פייטון מאנינג וטיקי בארבר, פייטון בארבר, שהגיח פעמיים לאנדזון. 270 יארד, שני טאצ'ים ושני איבודים לוונץ.

בפאלו - ניו יורק ג'טס 17:27

ג'וש אלן רשם 312 יארד ושני טאצ'ים, כשהוא מוסר לשמונה מטרות שונות, והבילס, להם סיכוי אמיתי השנה לקחת את ה-AFC מזרח, לא באמת התקשו מול הסילונים. סאם דארנולד, שאמור כבר לפרוץ, רשם משחק רע של 215 יארד, טאצ'דאון ואיבוד, כשהוא משלים 21 מ-35 ניסיונות מסירה. 52 יארדים בריצה בלבד לג'טס.

ג'קסונוויל - אינדיאנפוליס 20:27

בצפון פלורידה מתים על גרדנר מינשו, שהוא חתיכת ווירדו, אבל ווירדו שיודע לנצח. הקוורטרבק מסר לשלושה טאצ'דאונים לאחר שהציג משחק מסירה כמעט מושלם (19 מ-20 מסירות מושלמות), העלה את הג'אגוארס ליתרון לאחר אסיסט לקילן קול פחות משש דקות לסיום והראה שיש לו סיכוי להפוך לאחד האנדרדוגים המדוברים בליגה. הקולטס, עם פיליפ ריברס על ההגה, באו כפייבוריטים אבל סבלו משני איבודים של ריברס, שרשם 363 יארד וטאצ'דאון.

מינסוטה - גרין ביי 43:34

או-טו-טו בן 37, ארון רוג'רס פשוט לא מתיישן. הקוורטרבק של הפאקרס הפגיז עם 364 יארד וארבעה טאצ'דאונים, דוואנטה אדאמס היה הנהנה העיקרי מהפירות שנפלו משמיים עם 156 יארד וצמד, והפאקרס ניצחו למרות המחלה הכרונית שלהם, הגנה נרפית. גרין ביי עלתה ליתרון 10:29, ומשם זה היה משחק של נדנדת נקודות, כשמינסוטה רושמת 24 ברבע האחרון, הודות ל-259 יארד ושני טאצ'דאונים לקירק קאזינס, שסיים גם עם איבוד.

אטלנטה - סיאטל 38:25

כמו רוג'רס, גם לראסל ווילסון לא נמאס מפוטבול טוב. הקוורטרבק הוותיק של סיאטל היה כמעט מוש עם 31 מ-35, 322 יארד וארבעה טאצ'דאונים. תשעה תופסים קטפו את המסירות הללו, כשהמוציא לפועל העיקרי הוא כריס קרסון עם צמד. מאט ריאן, מהצד השני, העמיד 450 יארד עם שני טאצ'ים ואיבוד, טוד גרלי הוסיף 56 יארד על הקרקע עם טאצ'דאון וכל זה היה טוב רק ל-25 נקודות והפסד.

דטרויט - שיקגו 27:23

כן, הליונס הובילו 6:23 ברבע הרביעי, תודה ששאלתם, אבל אז נכנס מיטש טרוביסקי לפעולה. הקוורטרבק המושמץ של הברס מסר לשלושה טאצ'דאונים ב-12 דקות, האחרון שבהם לייזר מופלא לאנתוני מילר 1:54 דקות לסיום, והדובים יצאו עם ניצחון עצום מעיר המכוניות. טרוביסקי סיים עם 242 יארד במשחק חף מחטיפות. 297 יארד, טאצ'דאון ואיבוד למת'יו סטאפורד בצד השני.

ניו אורלינס - טמפה ביי 23:34

הדרייב הראשון של טום בריידי בקבוצתו החדשה היה וינטאג' בריידי - 85 יארד לאורך השדה, שהסתיימו בגיחה של שני יארדים של המאסטר לאנדזון. ההמשך כבר היה שייך לזקן השני בחבורה, דרו בריס, שלא הבריק אבל ידע להוביל את הקדושים עם 24 נקודות ללא מענה ליתרון 7:24, שהושג גם בזכות איבוד שני ו"פיק-6" של בריידי. TB12 נראה עייף לעתים קרובות, והשאלה כרגע היא מה הכריע אותו - היריבה או הגיל. הוא סיים עם 239 יארד, שני טאצ'ים ושני איבודים, מול 160 יארד ושני טאצ'ים של בריס ועוד שתי גיחות לאנדזון של אלווין קמארה. רק שתי תפיסות ל-11 יארד ל"פטריוט" השני של הבאקנירס, רוב גרונקובסקי.

סן פרנסיסקו - אריזונה 24:20

פיינליסטית הסופרבול אירחה במשחק הפתיחה את הקרדינלס, שעשו לה לא מעט צרות בשנים האחרונות וגם הפעם. קיילר מארי מסר ל-230 יארד, טאצ'דאון ואיבוד, אבל הפעילות שלו על הקרקע היא שעשתה את ההבדל, עם 91 יארד בריצה, מתוכם 22 שהובילו ישירות לטאצ'דאון. קניאן דרייק רשם את הטאצ'דאון המכריע במשחק עם גיחה ליארד אחד חמש דקות לסיום. 259 יארד באוויר ושני טאצ'דים לג'ימי גארופולו בניינרס.

סינסינטי - לוס אנג'לס צ'ארג'רס 16:13

כמו הליונס, גם הבנגאלס הם חבר'ה יצירתיים שתמיד מוצאים דרך להפסיד. הפעם הם החטיאו שער שדה מ-31 יארד שבע שניות לסיום והשאירו את הניצחון בלוס אנג'לס, שאת היתרון המכריע במשחק רכשה כתשע דקות לסיום משער שדה של מייקל באדג'לי . 208 יארד באוויר לטיירוד טיילור בלוס אנג'לס, ג'ושוע קלי עם טאצ'דאון ו-60 יארד על הקרקע. בסינסינטי 193 יארד ואיבוד אווירי לג'ו בורו.

לוס אנג'לס ראמס - דאלאס 17:20

לא כך רצו הראמס לחגוג את הבכורה בבית החדש שלהם, אצטדיון SoFi, אבל המציאות לא הותירה להם ברירה. בלי קהל, מלקולם בראון רץ ל-79 יארד ושני טאצ'דאונים, והסתייע ב-275 יארד אוויריים של ג'רד גוף. 266 יארד וטאצ'דאון לדאק פרסקוט בצד השני, 96 יארד וגיחה לאנדזון לזיק אליוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully