וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הצוות המקצועי חיובי לקורונה, המשחק של חדרה נגד בית"ר יידחה?

עודכן לאחרונה: 13.9.2020 / 15:23

אחרי בדיקת הקורונה החיובית של שרון מימר, מסתבר שארבעה חברים נוספים בצוות המקצועי נדבקו. משחק נוסף במחזור השני יידחה?

עמיר תורג'מן מתראיין/דוברות הפועל כפר סבא

בדיקות הקורונה של ארבעה אנשי צוות מהפועל חדרה חזרו חיוביות וקיום המשחק נגד בית"ר ירושלים מחר (שני, 20:30, ספורט1) מוטל בספק. אתמול נדחה המשחק בין מכבי נתניה לבני סכנין בגלל שתוצאות הבדיקות של חלק משחקני סכנין לא הספיקו להגיע ולא מן הנמנע ששוב יידחה משחק בליגת העל.

"חשוב לנו להבהיר שנכון לרגע זה לא הוגשה מטעמנו שום בקשה רשמית לדחיית המשחק מחר", נאמר בהודעה של המועדון, "אנחנו בקשר רציף עם מנהלת הליגה וממתינים להנחיות משרד הבריאות. נכון לרגע זה כל צוות האימון יצא חיובי לקורונה. מאמן השוערים אמנם נמצא שלילי, אבל הוא עם חום גבוה. כל השחקנים שליליים עד כה. שמונה שחקנים עדיין לא קיבלו תשובה. שניים מהשחקנים מתלוננים על תסמינים. בנוסף, שני אנשי צוות ניהולי נמצאו חיוביים. בשלב זה אנו לא חוזרים להתאמן עד שנקבל הנחיות אחרות".

כזכור, בסוף השבוע המאמן שרון מימר אובחן כנשא של הנגיף ולאחר מכן כל אנשי הקבוצה עברו בדיקות. ארבעה חברי צוות נוספים קיבלו תשובה חיובית ואם המשחק נגד בית"ר ירושלים יתקיים מחר כמתוכנן, קיים סיכוי גדול שמי שיעמוד על הקווים יהיה רון קלר, שמאמן את קבוצת הנוער. קלר שימש כעוזר מאמן בקבוצה הבוגרת בשנים האחרונות וכבר שימש מאמן זמני לתקופה קצרה בעונה שעברה.

שרון מימר מאמן הפועל חדרה עם הצוות המקצועי שלו - רן קוז'וק, אהרון בויקו.אוהד בק, דוד בובליל, מאיר טלבי. שלומי גבאי
מימר וחברי הצוות המקצועי/שלומי גבאי

הפועל חדרה הפסידה 2:1 למכבי חיפה במחזור הפתיחה של העונה והיא תנסה להתאושש מחר בטדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully