וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: אלדד שביט לא חש בטוב, נכנס לבידוד ויעבור בדיקת קורונה

10.9.2020 / 14:50

המאמן מגלה תסמינים למחלה אחרי שנחשף לחולה מאומת וייבדק. במועדון ביקשו מכל השחקנים ומאנשי הצוות לשהות בבידוד עד לבירור התוצאות

חגיגות העלייה של בני סכנין/צילום וידאו: מישה סטפנוב

מאמן בני סכנין, אלדד שביט, ייכנס החל מהיום (חמישי) לבידוד ויעבור בדיקת קורונה, אחרי שכבר היה בדרך לאימון אך נדרש לשוב לביתו. שביט מגלה תסמינים למחלה והוא לא חש בטוב אחרי שנחשף לחולה מאומת.

אם שביט יימצא חיובי, כל השחקנים ייבדקו. אם יהיו שני מאומתים לא מן הנמנע כי המשחק נגד מכבי נתניה ייערך כמתוכנן וכל יתר השחקנים שיימצאו שליליים יהיו מחוייבים בהחמרת הבידוד. אם יימצאו ארבעה או חמישה מאומתים, תהיה פנייה למשרד הבריאות לקבל את החלטתו. בינתיים, בהנהלה ביקשו מהשחקנים ומהצוות לשהות בבידוד עד לבירור תוצאות הבדיקה.

"מאמן הקבוצה אלדד שביט נכנס לבידוד החל מהיום", נכתב בהודעת הקבוצה. "הוא יעבור בדיקת קורונה שתוצאותיה יתקבלו מחר, ואז תתקבל החלטה בנוגע להמשך התנהלות הקבוצה. מרגע זה, עוזר המאמן הראל סלע יחד עם הצוות המקצועי, ינהלו את הקבוצה מקצועית תוך כדי שמירת קשר מתמיד עם המאמן הראשי. איחולי בריאות לאלדד".

אלדד שביט מאמן בני סכנין. לילך וייס רוזנברג
לא יעמוד על הקווים בימים הקרובים. שביט/לילך וייס רוזנברג

משחק הליגה הקרוב של בני סכנין ייערך ביום שבת הקרוב מול מכבי נתניה (18:00), ובקבוצה רוצים נקודות ראשונות אחרי ההפסד הכואב 3:0 לבני יהודה במחזור הפתיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully