וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "לא פשוט לבוא כפייבוריט, רצינו לעבור סיבוב - ועשינו את זה"

9.9.2020 / 22:02

מאמן מכבי חיפה היה מרוצה לאחר שקבוצתו גברה 1:3 על ז'לייזניצ'אר הבוסנית בדרך לשלב המוקדמות השני בליגה האירופית, ומחכה ש"השחקנים האיכותיים ייכנסו לכושר"

צפו בתקציר הניצחון של מכבי חיפה על ז'לייזניצ'אר/באדיבות ספורט 1

מכבי חיפה העפילה הערב (רביעי) לסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, לאחר שניצחה בביתה 1:3 את ז'לייזניצ'אר, במשחק שנדחה בשבועיים בשל התפרצות קורונה בקבוצה הבוסנית. הירוקים פתחו רע וראה את איבן לנדריץ' כובש ראשון (34), אולם צ'ארון שרי (38), ניקיטה רוקאביציה (59) ויובל אשכנזי (66) השלימו מהפך. ביום חמישי הבא יארחו ברק בכר ושחקניו את קייראט אלמטי הקזחית, ואם יעברו אותם, יתארחו אצל רוסטוב החזקה בסיבוב המוקדמות השלישי.

מאמן הירוקים ברק בכר אמר בסיום: "כשאתה בא כפייבוריט מול קבוצה שמסתגרת זה לא פשוט. מאמין שממשחק למשחק זה יהיה יותר טוב, אבל ייצרנו מצבים. לא שיחקנו נגד יובנטוס, אבל שיחקנו נגד קבוצה טובה שמוליכה את הליגה המקומית שלה. רצינו לעבור סיבוב, ועשינו את זה - זה מה שהיה צריך לעשות. היינו צריכים למנוע את השער הזה, וזה משהו שכל הקבוצה צריכה לקחת בו חלק. מידי פעם אם נהיה דומיננטיים אנחנו נהיה חשופים, אבל צריך למנוע שערים כאלה".

יובל אשכנזי שחקן מכבי חיפה. דני מרון
חתם את התוצאה. אשכנזי/דני מרון

על המשחק נגד הפועל באר שבע במחזור השני: "ניצחנו את שני המשחקים הראשונים של העונה שהיו חשובים מאוד. אנחנו צריכים שהשחקנים האיכותיים ייכנסו לכושר משחק. ביום ראשון יש לנו משחק נגד קבוצה שאני קצת מכיר, יהיה מעניין, יהיה פיקנטי ויש לנו שלושה ימים להתכונן למשחק הזה. כרגע יש בסיס טוב לקבוצה טובה, אבל אם נראה לנכון נוסיף עוד שחקן או שניים".

צ'ארון שרי הוסיף: "היה משחק טוב נגד יריבה טובה, אבל טוב שניצחנו ועכשיו אנחנו מרוכזים במשחק ביום ראשון ורק אז נחשוב על המשחק בחמישי. במחצית הראשונה היה די קשה, היו לנו הרבה מצבים ולמזלנו כבשנו שער וניצחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully