וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייקובן בראון מונה לקפטן הפועל ירושלים, ים מדר קפטן הפועל תל אביב

9.9.2020 / 15:16

יום של מינויים: הרכז האמריקני יחליף את בר טימור ויהיה ראש הקבוצה הרביעי בארבע עונות בארנה. הכוכב העולה ימלא את מקומו של תומר גינת בגיל 19

דני אבדיה מתאמן באטלנטה לקראת הדראפט/חשבון הטוויטר של דני אבדיה

בעוד 20 ימים ייפתח טורניר הפיינל אייט של ליגת האלופות באתונה, והיום (רביעי) החליטה הפועל ירושלים על מי תוטל המשימה להניף את הגביע - אם תצליח הקבוצה לזכות בו: ג'ייקובן בראון.

בראון, שהיה השחקן המצטיין אשתקד בירושלים, פותח את עונתו השלישית במדים האדומים. הוא הפך בכך לשחקן הוותיק בסגל, לצידו של תמיר בלאט שיופיע השנה כמושאל מאלבה ברלין. לראשונה יהיה למחזיקת גביע המדינה קפטן קבוע זר, ובראון יהיה הרביעי שמתמנה לתפקיד בארבע השנים האחרונות - אחרי יותם הלפרין (2017/18), ליאור אליהו (2018/19) ובר טימור (2019/20).

ג'ייקובן בראון שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הקפטן החדש. ג'ייקובן בראון/ברני ארדוב

"אני כבר זמן רב עם המאמן ועם הקבוצה", מסר בראון באמצעות האתר הרשמי. "אני רק צריך להנהיג באמצעות דוגמה אישית ולוודא שבכל יום אני עושה הכי טוב שאני יכול. שום דבר לא משתנה, אני ממשיך להיות ג'ייקובן. אני אנסה פשוט להיות שם בשביל החברים. לא צריך להגיד יותר מדי כדי להיות מנהיג גדול. הפרטים הקטנים הם החשובים".

גם הפועל תל אביב הודיעה על מינוי קפטן חדש, במקומו של תומר גינת שעזב ללוולואה מטרופוליטנס, ובחרה בכוכב העולה ים מדר, שמקבל את התפקיד המחייב בגיל 19 בלבד. הרכז יהפוך בכך ליוצא הנוער הראשון שמשמש ראש הקבוצה, מאז הקימה הפועל אוסישקין את המחלקה הצעירה ב-2007.

"אני נרגש ורואה בהעברת התפקיד לידיי כבוד גדול, שהופך אותי לחוליה נוספת בשרשרת של הנהגה שיש בה מחויבות לסמל ולדרך", אמר מדר. "דרכה של הפועל תל אביב דורשת מאיתנו השחקנים הכנה ברמה הגבוהה ביותר שניתן להגיע אליה, לקראת תחילת העונה ולכל משחק ומשימה בדרך. זכינו לקהל אוהדים אוהב ומחבק, ונעשה הכול כדי להיות ראויים לחיבוק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully