וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 34: גיא חיימוב הודיע על פרישה מכדורגל

9.9.2020 / 13:56

הפציעה בכתף שבגינה נעדר תקופה ממושכת, הכניעה את השוער הוותיק. בפוסט פרישה באינסטגרם כתב: "תודה על המזל הגדול שהיה שלי. אני מרגיש סיפוק, גאווה והגשמה עצמית, תודה על כל רגע ורגע"

בוגדן פלאניץ' מוצג במכבי חיפה/יוטיוב מכבי חיפה

גיא חיימוב פורש מכדורגל. השוער הוותיק הודיע היום (רביעי) שהוא תולה את הכפפות, בעיקר בשל הפציעה בכתף שבגינה הוא נעדר תקופה ממושכת.

"היום הוא יום מיוחד בשבילי. חודש אלול , חודש הרחמים והסליחות - חודש בו משתדלים לעשות חשבון נפש. עבורי, החודש הזה, בשנה זו, הוא הזמן לסיים את המסע שלי בכדורגל שהתחיל לפני 28 שנה", כתב באינסטגרם.

"אני בוחר היום לתלות את הכפפות, לאפסן את הנעליים, ולהיות שלם ומלא תודה על המזל הגדול שהיה לי.אני מודה לשם יתברך שהיה לצידי בכל רגע ורגע באותם השנים, במאות אם לא אלפי רגעים מורכבים וכמובן שזיכה אותי להיות אחד מתוך אלפי ילדים שמתחילים לשחק כדורגל ומצליחים להגשים את החלום שלהם להיות שחקן ולי גיא הקטן שהתחיל אי שם לשחק במכבי ת"א , היתה הזכות והגשמתי אותה.

"אני מרגיש סיפוק רב, גאווה והגשמה עצמית וגם אסיר תודה על כל רגע ורגע. עשיתי דרך שהיו בה עליות וירידות, כישלונות שחישלו אותי , פציעות שחיזקו וביגרו אותי, תארים והצלחות שגרמו לי סיפוק ואושר עילאי, שיאים לצד ישיבה על הספסל, דרך בה היו מכבי תל אביב, הפועל כפר סבא, הכח ר"ג , קרית שמונה, לרנקה, הפועל ב"ש ומכבי חיפה, אירופה , נבחרת , שלב הבתים בכמה קבוצות ומכל אלה למדתי.

"אני יודע שלומר פשוט 'תודה' זה לא מספיק על מנת להביע הכרת התודה שלי כלפי כל מי שהיה איתי מגיל 6 על הדשא בקריית שלום ועד היום".

View this post on Instagram

היום הוא יום מיוחד בשבילי חודש אלול , חודש הרחמים והסליחות - חודש בו משתדלים לעשות חשבון נפש. עבורי, החודש הזה, בשנה זו, הוא הזמן לסיים את המסע שלי בכדורגל שהתחיל לפני 28 שנה. אני בוחר היום לתלות את הכפפות, לאפסן את הנעליים, ולהיות שלם ומלא תודה על המזל הגדול שהיה לי. אני מודה לשם יתברך שהיה לצידי בכל רגע ורגע באותם השנים, במאות אם לא אלפי רגעים מורכבים וכמובן שזיכה אותי להיות אחד מתוך אלפי ילדים שמתחילים לשחק כדורגל ומצליחים להגשים את החלום שלהם להיות שחקן ולי גיא הקטן שהתחיל אי שם לשחק במכבי ת"א , היתה הזכות והגשמתי אותה אני מרגיש סיפוק רב, גאווה והגשמה עצמית וגם אסיר תודה על כל רגע ורגע . עשיתי דרך שהיו בה עליות וירידות, כישלונות שחישלו אותי , פציעות שחיזקו וביגרו אותי, תארים והצלחות שגרמו לי סיפוק ואושר עילאי , שיאים לצד ישיבה על הספסל, דרך בה היו מכבי ת"א , הפועל כפר סבא, הכח ר"ג , קריית שמונה, ‏AEK LARNACA , הפועל ב"ש ומכבי חיפה , אירופה , נבחרת , שלב הבתים בכמה קבוצות ומכל אלה למדתי. אני יודע שלומר פשוט 'תודה' זה לא מספיק על מנת להביע הכרת התודה שלי כלפי כל מי שהיה איתי מגיל 6 על הדשא בקריית שלום ועד היום. אנקדוטה קטנה ששורה אוברוב האגדי אמר לי בתחילת הדרך.. "הדבר החשוב ביותר הוא הדרך שלך , תלך בדרך שלך ואל תסטה ממנה לא משנה מה יגידו , והאנשים שמלווים אותך יהיו לצידך תמיד. " בלי צל של ספק הדרך והיעדים היו מדהימים. אני מרגיש סיפוק רב, גאווה והגשמת עצמית וגם אסיר תודה על כל רגע ורגע . הכדורגל נתן לי לחיות חיים מלאי ריגוש ואדרנלין, להגיע לרמות עליהן חלמתי בלילה בלי שאף אחד שמע בלי שאף אחד ראה. רוצה להודות למאמנים, לחברים בחדר הלבשה שגרמו לי להרגיש חשוב ומוערך, זה היה כבוד עבורי לשחק ליד כל אחד ואחד מכם, לגלעד קצב הסוכן לפסיכולוג אלעד אשכנזי, לחבריי הקרובים, לספונסרים שלי חברת Nike ופלג ניל (reusch), להוריי שנתנו לי את האפשרות להגשים את חלומותיי וליוו אותי מגיל צעיר לכל מקום וכמובן לאישתי סינדי, תודה שלא חשבת פעמיים ותוך ימים היינו עם המזוודות בדלת אל עבר התחנה הבאה, לא ויתרת על הביחד שלנו כמשפחה, על החלומות המשותפים, תמכת והאמנת בי לעיתים יותר ממה שהאמנתי בעצמי עוד בגיל 15 כשהגעת לראות אותי משחק בשבתות בקריית שלום. בלי התמיכה והכוח שלך לא הייתי מצליח. את הכוח שלי. @neilbendror @reuschisrael @nikefootball @tamirshamir @maccabitlvfc @maccabihaifafc @hbsfc @hapoel_kfs @israel_football_association @i.k.s.8 @hakoah_since_1909 @ifpo_official @ipfl_football

A post shared by Guy Haimov 55 official (@guyhaimov55) on

גיא חיימוב מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הגיע הזמן להיפרד. גיא חיימוב/אדריאן הרבשטיין

"הכדורגל נתן לי לחיות חיים מלאי ריגוש ואדרנלין, להגיע לרמות עליהן חלמתי בלילה בלי שאף אחד שמע, בלי שאף אחד ראה. רוצה להודות למאמנים, לחברים בחדר הלבשה שגרמו לי להרגיש חשוב ומוערך, זה היה כבוד עבורי לשחק ליד כל אחד ואחד מכם.

"אני פרפקציוניסט, כזה שלא עוצר בבינוניות, כזה שפחות ממעולה לא מוכן להיות, וכרגע כל התנאים החיצוניים לא מאפשרים לי. יכולתי להמשיך, למשוך, לנסות, לקחת סיכון, אבל כשהבטתי פנימה הבנתי שהבריאות היא מעל הכל. הבחירה מורכבת, אמיצה ומדויקת, אני יודע. אני מרגיש שאני יכול להיות הרבה יותר טוב ומצליח בתחומים אחרים שפתוחים ועוד ייפתחו עבורי. יש לי הרבה מה לתת, ולא רק בעולם הכדורגל.

"אני נפרד עם חיוך והוקרת תודה כל כך עמוקה. תודה לך כדורגל , לנצח תהיה חלק ממני".

חיימוב גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ועלה לקבוצה הבוגרת לראשונה בשנת 2003. ב-2006 הושאל להפועל כפר סבא, אחר כך המשיך להכח עמידר רמת גן, אבל את הפריצה עשה בעונת 2010/11 במדי עירוני קרית שמונה, איתה זכה בגביע הטוטו והעפיל לחצי גמר גביע המדינה.

לאחר אותה עונה חתם על חוזה חדש במכבי תל אביב, אבל שוב לא הצליח לתקוע בה יתד. הוא עבר לא.א.ק לרנקה לעונה אחת, חזר לקרית שמונה לשלוש שנים, וב-2016 הצטרף להפועל באר שבע. עם הקבוצה מבירת הנגב זכה חיימוב בשתי אליפויות, והרזומה שלו כולל גם זכייה אחת בגביע המדינה, שתי זכיות בגביע הטוטו ושתי זכיות באלוף האלופים. הוא אף רשם שלוש הופעות במדי נבחרת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully