וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "דראפיץ' עובר ימים לא קלים, אבל הוא חזק"

9.9.2020 / 7:04

מאמן בית"ר התחיל את הקדנציה השנייה ברגל שמאל, אבל מנסה להתיישר. יחד עם זאת, הוא עדיין נלחם מקצועית על דן איינבינדר ואור זהבי: "נלחמתי שישחקו במשחק אימון, הבנתי שלא אוכל להלביש אותם נגד חדרה"

סלובודן דראפיץ' חוזר לבית"ר ירושלים/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בבית"ר ירושלים היו מרוצים אתמול (שלישי) מהעובדה שמיכאל אוחנה חזר לשחק לאחר יותר משנה, אבל גם מבינים שדברים ייקחו זמן והצוות המקצועי אמור להיות מאוד סבלני איתו. כבר באימונים הראשונים הבינו בצוות את הלחץ הפסיכולוגי שחש השחקן ושוחחו עמו. בהתייעצות עם אלי אוחנה הוחלט כי על אף הרצון להכניסו כמה שיותר מהר לעניינים, הנושא יטופל בזהירות מירבית.

צמד המאמנים תרגל אתמול שיטה חדשה לקבוצה - שיטת היהלום עם אופיר קריאף כקשר אחורי, לפניו עלי מוחמד וחנן ממן כקשרי 50:50 ולפניהם שלום אדרי במשבצת עושה המשחק. בתכנון העתידי אמורים עידן ורד ומיכאל אוחנה להיות חלק מהרביעייה הזאת. ורד זכה למנוחה אתמול ואילו שלומי אזולאי חש ברגישות במפשעה ולא שותף.

מי שכן שותפו הם דן איינבינדר ואור זהבי. במועדון הוחלט להתייחס למשחק כאימון לכל דבר ועניין, ולכן השניים שותפו. יחד עם זאת, המדיניות כלפיהם לא השתנתה ודראפיץ' אף אמר לסובבים אתמול: "נלחמתי גם שייתנו להם לשחק במשחק אימון. ממה שאני מבין, אני לא אוכל להלביש אותם נגד חדרה". במהלך המשחק העירו למאמן על כך שלירן רוטמן תופקד כחלוץ והמאמן הסתובב וענה: "אין לי חלוץ, זה מה יש". גם עוזיאל פרדו לקח חלק בצד ההתקפי, כאחד משני החלוצים בדקות מסוימות. בבית"ר התייחסו לנושא של זהבי ואיינבינדר ואמרו: "גם למועדון יש החלטות מקצועיות, בלי קשר לצוות מקצועי, זה לא ייחודי לבית"ר".

סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מנסה לשנות פאזה אחרי הנזיפה. סלובודן דראפיץ'/ברני ארדוב

אגב, דראפיץ' חש אי נוחות בשל העובדה שננזף על ידי המועדון בשל התנהלותו ונראה שפוף, מה גם שכל ההתבטאויות שלו בנושא איינבינדר לא חיזקו אותו מול הבעלים משה חוגג ואלי אוחנה, והוא כרגע בשלב בו הוא מנסה לשנות פאזה ולייצר אווירה טובה יותר סביבו. גורם במועדון אמר על דראפיץ': "הוא עובר ימים לא קלים, אבל הוא חזק ויידע להתמודד. זה חלק מהכדורגל".

בצוות המקצועי ימתינו לתשובות מחוגג בנוגע לליוואי גרסיה. אם הוא יימכר, יש צורך להתחיל לחפש באופן דחוף חלוץ זר בעל שיעור קומה. אם המגעים למכירתו יתקדמו בימים הקרובים, ייתכן כי השחקן לא יתלבש למשחק נגד חדרה, כמו גם אנטואן קונטה שעורך רק אימונים קלים בינתיים. בבית"ר מעריכים כי כל הקבוצות המעוניינות בשחקן יעלו את ההצעות בתקופה הקרובה וכי הוא יימכר, אך אם ההצעות לא ישופרו משמעותית, הוא יישאר לפחות עד ינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully