וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - ז'לייזניצ'אר: וילדסחוט זוכה לעדיפות על פני אבו פאני

8.9.2020 / 20:07

ברק בכר נוטה לשמור על ההרכב ולהמשיך עם הקיצוני ההולנדי גם בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית. הבוסנים ללא השוער פיליפ אריץ' והקשר נרמין ימאק שלא סיימו את תקופת הבידוד (רביעי, 20:00, ספורט1)

בוגדן פלאניץ' מוצג במכבי חיפה/יוטיוב מכבי חיפה

שבועיים פחות יום אחרי המועד המקורי של המשחק, מכבי חיפה תארח מחר (רביעי, 20:00, ספורט 1) את ז'לייזניצ'אר הבוסנית במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית. הירוקים מגיעים כמובן כפייבוריטים ברורים, ויודעים שאם יעפילו מחכה להם עוד משחק ביתי, מול קייראט אלמטי הקזחית בחמישי הבא. גם היריבה בסיבוב השלישי ידועה: רוסטוב הרוסית במשחק חוץ.

מכבי חיפה עסקה השבוע בחיזוק הקבוצה, צירפה את בוגדן פלאניץ' והנחיתה בארץ גם את חוסה רודריגס שצפוי לחתום. הבלם הסרבי ערך אימון שני ונרשם בסגל, אבל לא מיועד לפתוח, כשבמרכז ההגנה ימשיכו עאיד חבשי ועופרי ארד שחזר מנבחרת ישראל. מוחמד אבו פאני, שחזר מהנבחרת הצעירה כבר בתחילת השבוע לבקשת המועדון, מתחרה על מקום בהרכב עם יאניק וילדסחוט, אם כי העדיפות היא לשחקן הכנף ההולנדי.

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עאיד חבשי, עופרי ארד, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, צ'ארון שרי, דולב חזיזה, יאניק וילדסחוט, ניקיטה רוקאביציה.

ז'לייזניצ'אר הגיעה היום לישראל בסגל כמעט מלא, בניגוד לפעם הקודמת שבה השאירה שישה שחקנים בבית כי נמצאו חיוביים לקורונה בבוסניה ואז לא יכלה לשחק אחרי שעוד ארבעה שחקנים ואיש צוות נמצאו חיוביים בבדיקות בארץ. השוער הראשון פיליפ אריץ' והקשר נרמין ימאק אמורים היו לטוס לאחר שיצאו שליליים בבדיקות הקורונה האחרונות שנערכו במועדון, אולם תקופת הבידוד שלהם לא הסתיימה ועל כן הם נשארו בבוסניה.

"הכול מאחורינו", הצהיר שחקן ההגנה אלכסנדר קוסוריץ' לפני ההמראה לישראל. "אין ספק שהפגרה קצת הפריעה לנו. מנטלית הקבוצה מוכנה. כולנו יודעים שמכבי חיפה קבוצה איכותית, לא בושה להגיד שהם פייבוריטים, אבל יש לנו תקווה. אני מקווה שניתן את המקסימום שלנו ונילחם על כל כדור".

הרכב משוער: אירפן פזצ'יץ', סינישה סטבאנוביץ', לוקה מילטיץ', אלכסנדר קוסוריץ', אלדר סחיץ', מלאדן וסלינוביץ', אלדר סחיץ', מחמד אליספחיץ', סמיר שטיליץ', מוסטפה מוייזינוביץ', איבן לנדריץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully