וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביעות רצון בנבחרת מעילאי אלמקייס: "חלק מהדור החדש שיהווה את השלד בשנים הבאות"

8.9.2020 / 7:38

הקשר שנכנס שמחליף וקבע שוויון ב-1:1 מול סלובקיה זוכה לשבחים: "לא סתם הצוות התעקש עליו". ערן זהבי היה נראה מאוכזב בסיום: "שום דבר לא הולך לי"

מנור סולומון במסיבת עיתונאים לאחר משחקה של נבחרת ישראל בסקוטלנד/דוברות ההתאחדות לכדורגל

תחושות מעורבות בנבחרת ישראל אחרי ה-1:1 מול סלובקיה אמש (שני) בליגת האומות. מחד, בנבחרת יצאו שבעי רצון מהעובדה שהצליחו לחזור בפעם השנייה בתוך כמה ימים מפיגור ולמנוע הפסד, וכן גם מהיכולת של השחקנים בחלקים גדולים של המשחק. מאידך, בנבחרת מאוכזבים מכך שעל אף שהפגינו עליונות בהתמודדות, יצאו ממנה רק עם נקודה אחת.

כוכב הנבחרת, ערן זהבי, היה נראה מאוכזב בסיום, אחרי שהחמיץ בצורה לא אופיינית במחצית הראשונה ואף כמעט כבש שער ניצחון בדקות הסיום. "שום דבר לא הולך לי", הוא אמר למקורביו.

עילאי אלמקייס שחקן נבחרת ישראל חוגג שער בכורה. דני מרון
חלק מהדור החדש. אלמקייס חוגג/דני מרון

מי שזכו למחמאות היו מנור סלומון ששוב הראה ניצוצות בחלקים גדולים של המשחק וכן עילאי אלמקייס, שנכנס כמחליף וכבש את השוויון. "לא סתם הצוות התעקש על עילאי", הסביר גורם בהתאחדות". הוא חלק מהדור החדש שיהווה את השלד של הנבחרת בשנים הבאות".

כעת יחזרו השחקנים לקבוצותיהם כאשר בחודש הבא יתכנסו שוב לקראת המשחק הכי מכריע של הנבחרת בשנים האחרונות - במסגרת פלייאוף העלייה ליורו מול סקוטלנד. "שני המשחקים האחרונים נתנו לנו ביטחון", קבע שחקן בנבחרת. "אם ניראה כך ונהיה קצת יותר מרוכזים, אפשר לנצח את סקוטלנד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully