וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמקייס חגג: "תחושה מדהימה". רוטנשטיינר: "יש הבדל פיזי". זהבי: "אני מעודד"

7.9.2020 / 23:44

הקשר שכבש את שער הבכורה שלו בנבחרת והציל את ישראל מהפסד: "היינו שווים 3-2 שערים". סולומון: "מאמין שבחודש הבא נבוא מוכנים ונעשה את זה". זהבי: "הראינו גם בסקוטלנד וגם פה שזו נבחרת שמשחקת ביחד ולא מוותרת"

מנור סולומון במסיבת עיתונאים לאחר משחקה של נבחרת ישראל בסקוטלנד/דוברות ההתאחדות לכדורגל

נבחרת ישראל חילצה הערב (שני) 1:1 דרמטי בבית מול סלובקיה במסגרת ליגת האומות, במשחק מאכזב ואופטימי כאחד. מצד אחד הנבחרת פתחה טוב והגיעה ללא מעט מצבים, מצד שני שוב ספגה והייתה על סף הפסד, אבל בסופו של דבר בפעם השנייה ברציפות והצליחה להשוות, בדיוק כפי שעשתה בסקוטלנד.

עילי אלמקייס היה זה שהשווה בתוספת הזמן עם שער הבכורה שלו וסידר לנבחרת נקודה שנייה בליגת האומות. זהבי החמיץ לא מעט, נאתכו טעה וג'וריש העניש בדקה ה-14, אבל המחליף הצעיר מילט את רוטנשטיינר מהפסד בחזרה האחרונה לקראת חצי גמר פלייאוף העלייה ליורו מול סקוטלנד.

עילאי אלמקייס שחקן נבחרת ישראל. דני מרון
איזה רגע מדהים. אלמקייס/דני מרון
עילאי אלמקייס שחקן נבחרת ישראל חוגג שער בכורה. דני מרון
כמה זה מתוק. אלמקייס חוגג/דני מרון

הכובש עילי אלמקייס אמר בסיום: "תמיד אני מאמין ומקווה להיכנס. התחושה מדהימה להיכנס ולעזור לנבחרת. אני בתחושות מעורבות, כי אני חושב שהיינו שווים הרבה יותר מתיקו. היינו שווים אפילו שניים או שלושה שערים, לקחנו בסוף רק נקודה. נלמד מזה, ואנחנו עם הפנים קדימה". על השער שכבש: "יצא טוב. זו המטרה - להיכנס ולעזור לנבחרת, ואני שמח שזה יצא ככה". על הקריירה שלו: "את החושבים שלי אני אעשה עם האנשים שלי, תמיד יהיו כאלה שידברו. אני אוהב את המקצוע שלי ואני גאה להיות פה. תמיד שיקראו לי בישראל אני אגיע. קשה להסביר את התחושה המדהימה הזו לאחר השער. אין ספק שעד עכשיו זה הרגע המאושר בקריירה שלי".

מנור סולומון עם עילאי אלמקייס שחקני נבחרת ישראל. דני מרון
אפשר להיות אופטימיים? ישראל חוגגת/דני מרון

מנור סולומון, שבלט והצטיין אך היה לא מספיק יעיל, אמר בסיום: "כמו שלכם דפק הלב, לנו דפק יותר. היה לנו משחק באמת מצוין היום. השיפור היה עוד יותר גדול מאשר מול סקוטלנד, הגענו להמון הזדמנויות וזה מתסכל שהבקענו רק שער אחד וספגנו שער מכלום. ברמות כאלה משלמים על טעויות כאלה, אבל היום אנחנו יכולים להיות מעודדים מהיכולת שלנו. נשפר את מה שצריך ונמשיך ביכולת הזו. הראינו שיש לנו אופי ואנחנו עובדים על הדברים. אני מאמין שבחודש הבא נבוא מוכנים ונעשה את זה. אני כבר מחכה לזה".

על עתידו: "אני נמצא במועדון ענק, אני חושב שאנשים בארץ לא מבינים איפה אני נמצא. אני בקבוצה מהטופ העולמי ואני בטוח שיקרה מעבר בעתיד, אבל כרגע אני מתרכז בשחטאר ובנבחרת".

ערן זהבי עם וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל. דני מרון
ניסה לעודד את שחקניו. רוטנשטיינר/דני מרון

המאמן וילי רוטנשטיינר: "רצינו לנצח, וכולם ראו שהשחקנים נתנו הכול. חלק מהשחקנים שוכבים עכשיו תשושים בחדר ההלבשה כי הם מרוקנים. אנחנו רואים את ההבדל הפיזי, ראינו את סולומון, הוא רגיל לזה, באירופה זה הבסיס, וצריך להשתפר בזה.

"הקבוצה שלי נתנה הכול, נלחמה עד הסוף. הפיניש לא היה טוב מספיק, אבל גם יכולנו לנצח, עם הבעיטה של זהבי לקורה בסוף.

"הפתיחה של המשחק לא הייתה טובה עבורנו, ומאז סלובקיה הקשתה עלינו כשסגרה את המשחק, היינו צריכים להניע כדור ולחפש פרצה, וזה היה קשה לכולם על הדשא. השער שספגנו? זו הייתה טעות בבניית התקפה, וזה היה בתחילת המשחק, ועם טעויות כאלה אתה נענש.

"אבל גם קבוצות טובות שוגות. נהיה חייבים לכבוש יותר. אני מנסה לדחוף את השחקנים, ניסינו להיות יותר התקפיים, להכניס שחקנים, ויצרנו מספיק מצבים, אבל הסיומת לא הייתה מספיק טובה.

"דן גלזר? החלטנו על ביברס, ואחר כך החלטנו שדור פרץ ישחק בעמדה שלו, והוא היה טוב, אבל גם גלזר הוא חלק מאיתנו וישחק.

"אלמקייס? יש שחקנים מיוחדים, כישרונות צעירים, ותמיד לצעירים קשה בהתחלה, אבל היום הוא עשה עבודה טובה וכבש שער יפה".

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. דני מרון
מצפים ממנו תמיד לכבוש. זהבי/דני מרון
ערן זהבי עם עילאי אלמקייס שחקני נבחרת ישראל. דני מרון
מעודד את הילד. זהבי ואלמקייס/דני מרון

מי שמעט אכזב היה ערן זהבי, שפספס מספר הזדמנויות: "התוצאה לא משקפת. הקבוצה היותר טובה לא ניצחה, וחבל. היינו דומיננטים, שיחקנו טוב, שלטנו, לא יודע כמה הסלובקים בעטו לשער, כל המשחק היה בחצי שלהם. חבל שנקלענו לפיגור והיינו צריכים לרדוף אחריהם, אבל אני גאה בנבחרת ששוב לא ויתרנו וחזרנו למשחק".

על ההחמצות שלו: "לפעמים הכדור הולך החוצה, פוגע בקורה, אבל נתתי הכול, וכל מי ששיחק נתן את הכול, לפעמים מבעיטה אחת כובשים וחמישה מצבים לא כובשים. נסתכל על הדברים הטובים, ננסה לשפר את הדברים הפחות טובים, אנחנו עם הפנים לסקוטלנד.

"אני פה לא רק כדי לשחק אלא גם כדי לשמש דוגמה אישית ולכוון את השחקנים. יש פה צעירים שצריכים לקבל מהוותיקים פידבק חיובי וביטחון. אני חושב שעילי עשה משחק יפה מאוד, יש פה צעירים מוכשרים ואני רואה דברים טובים.

"הראינו גם בסקוטלנד וגם פה שזו נבחרת שמשחקת ביחד ולא מוותרת, שילוב של צעירים ומבוגרים, ומהדרך עצמה אפשר להיות אופטימיים, ונקווה שזה יבוא לידי ביטוי בתוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully