וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הספורט ומשרד האוצר סיכמו על תקציב למתקני ספורט

6.9.2020 / 13:13

השר טרופר קיבל אישור לתמיכה בבנייה ושיפוץ של מתקני ספורט בכל הרשויות המקומיות, הצטיידות לטובת הספורטאים ההישגיים במדינה והקמה ושדרוג של מתקנים לספורט עממי

בווידאו: הכרזת שר האוצר על הענקת רשת ביטחון לספורט הישראלי/מנהלת הליגה

משרד התרבות והספורט הודיע היום (ראשון) על כך שבתיאום ותמיכה של שר האוצר ישראל כ"ץ קיבל המשרד אישור לתמיכה בבנייה ושיפוץ מתקני הספורט, ולפרסום קולות קוראים לטובת המשך ביצוע תכנית המתקנים הארצית. על פי ההודעה, בהמשך יפרסם משרד התרבות והספורט את הקולות הקוראים לשם הקמתם של אולמות ספורט, מגרשי כדורגל, שדרוג מגרשי כדורגל, שיפוץ ושדרוג מתקני ספורט בכל הרשויות המקומיות לרבות הנגשתם לקהילה ולספורטאים, הצטיידות לטובת הספורטאים ההישגיים של ישראל, הקמה ושדרוג של של מתקנים לספורט עממי.

שר התרבות חילי טרופר במהלך שיחה עם מפגיני עולם התרבות מחוץ לביתו בראש העין 9 באוגוסט 2020. ראובן קסטרו
"נמשיך לעשות הכל כדי שהספורט בארץ ימשיך ויוכל לפרוח גם בימי קורונה ואי וודאות תקציבית". חילי טרופר/ראובן קסטרו

שר הספורט חילי טרופר: "אני שמח על הסיכום שלנו שיאפשר את המשך הקמה ושדרוג מתקני ספורט לאזרחי ישראל גם בשנה הקרובה. מאות מיליוני שקלים יועברו גם בשנה זו לטובת בנייה ושיפוץ מגרשים, אולמות ומתקני ספורט בכל רחבי הארץ. אנו נמשיך לעשות הכל כדי שהספורט בארץ ימשיך ויוכל לפרוח גם בימי קורונה ואי וודאות תקציבית".

שר האוצר ישראל כ"ץ: "חתמתי על צו המאפשר את המשך תוכנית המתקנים הארצית מתוך רצון להמשיך, לפתח ולשדרג את תשתיות מתקני הספורט. מהלך זה לא רק יסייע לרשויות המקומיות באופן נרחב, לקיים תרבות ספורט איכותית לכלל הציבור, אלא גם יוסיף מקומות עבודה מקצועיים למשק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully