וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: פלאניץ' הגיע לבדיקות רפואיות, רודריגס לקראת מעבר

6.9.2020 / 13:27

הבלם הסרבי יתרשם מהמתקנים וייפגש עם הצוות המקצועי בזמן שהמו"מ עם נציגיו נמשך. אקס מכבי תל אביב עזב את המחנה של מלאגה ומתקרב לחתימה. טואטחה עשוי להיפגש עם נציגים מהקבוצה בשלישי, הבעיה של בכר: ארד יערוך רק אימון אחד לפני ז'לייזניצ'אר

התגובות של מכבי חיפה אחרי הניצחון מול הפועל חדרה/דוברות מכבי חיפה

מכבי חיפה מתקרבת לרכש כפול. בוגדן פלאניץ' שנחת בישראל בסוף השבוע, הגיע היום (ראשון) לבדיקות רפואיות, יתרשם גם מהמתקנים וייפגש עם הצוות המקצועי בזמן שהמו"מ עם נציגיו נמשך. במקביל, גם חוסה רודריגס מתקרב. הקשר הספרדי, אקס מכבי תל אביב, עזב אתמול את מחנה האימונים של מלאגה ובספרד מדווחים שהוא "לקראת מעבר" למכבי חיפה. בכל מקרה, הקבוצה רוצה שהשניים יירשמו למשחק נגד קייראט בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, אם יעברו קודם לכן את ז'לייזניצ'אר הבוסנית.

במקביל בקבוצה ינסו לתאם פגישה עם טאלב טואטחה ביום שלישי בישראל, כדי לנסות לקדם את החתמתו. מוחמד עוואד עדיין חלק מהקבוצה ואם יעזוב לאירופה, בחיפה יפנו למ.ס אשדוד ולמכבי פתח תקוה בניסיון לשאול עם אופציית רכישה את דין דוד או תאי בריבו.

חוסה רודריגס שחקן מכבי תל אביב מול תום מונד שחקן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
ישחק כבר מול קייראט? חוסה רודריגס/קובי אליהו

חיפה נמצאת בבעיה לקראת המשחק ביום רביעי נגד ז'לייזניצ'אר. עופרי ארד נמצא עם הנבחרת הבוגרת בסקוטלנד ומתכונן למשחק נגד סלובקיה, מה שיגרום לו לערוך עם הירוקים אימון אחד בלבד לפני המשחק. בנוסף, יהב גורפינקל ומוחמד אבו פאני ישחקו עם הנבחרת הצעירה בשלישי ויחזרו ארצה רק ביום בו ייערך המשחק.

בעוד שגורפינקל ואבו פאני לא צפויים לפתוח, ארד נחשב לבורג מרכזי בהגנה, מה שמדאיג את הקבוצה. בחיפה לא מלינים על המצב וגורמים במועדון מבינים שזו הסיטואציה שנוצרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully