וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני מונה לקפטן הפועל חולון, עודד ברנדווין חתם

על אף הליך הבוררות שמתנהל בינו לבין המועדון, הפורוורד יהיה ראש הקבוצה: "החיבור היה מדהים מהרגע הראשון". הרכז מצטרף לתחנה עשירית בליגת העל

שון דאוסון חוזר לשחק במדי בדאלונה לראשונה מאז הפציעה/עמוד הטוויטר של חובנטוד בדאלונה

הפועל חולון ערכה בסוף השבוע אימון ראשון בהרכב מלא, כשכל המצטרפים שהגיעו מחו"ל יצאו מהבידוד, והקפסולות הנדרשות בוטלו. אלא שהמושג "הרכב מלא" היה זמני: הבוקר (ראשון) בישרה הקבוצה על החתמתו של שחקן חדש, עודד ברנדווין.

ברנדווין (32, 1.79), שערך את הופעת הבכורה שלו בליגת העל לפני 14 שנים בבני השרון, מגיע לתחנה עשירית בבמה המרכזית של הכדורסל הישראלי. בעונה החולפת שיחק במכבי אשדוד ותרם 4.9 נקודות ו-1.7 אסיסטים למשחק. "אני גאה להצטרף למועדון עם מסורת וקהל כמו חולון, ומקווה שנגשים את המטרות שלנו ונגרום לאוהדים ליהנות ולהתגאות בקבוצה", אמר ברנדווין.

עודד ברנדווין שחקן מכבי אשדוד, מלקולם גריפין שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
"גאה להצטרף למועדון עם מסורת וקהל כמו חולון". ברנדווין/דני מרון
שחקן הפועל חולון גיא פניני. קובי אליהו
"החיבור שלי למועדון ולקהל היה מדהים מהרגע הראשון". פניני/קובי אליהו

לאחר עזיבתו של שלומי הרוש, החליטו בחולון למנות את גיא פניני לקפטן הקבוצה החדש. זאת על אף שהפורוורד, שחגג בסוף השבוע את יום הולדתו ה-37, עדיין נמצא בהליך בוררות מול המועדון, שאמור להסתיים בשבועות הקרובים.

העונה הקרובה תהיה הרביעית של פניני בחולון, והוא אמר בתגובה למינויו: "כבוד גדול בשבילי להיות קפטן הפועל חולון. החיבור שלי למועדון ולקהל היה מדהים מהרגע הראשון. אנחנו מתרגשים לפתוח עונה מאוד מאתגרת עם מציאות שונה. אנחנו מקווים שיאשרו לנו לשחק מול הקהל האדיר שלנו כמה שיותר מהר, כי אנחנו מתגעגעים לטירוף בהיכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully