וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי ברדה: "דראפיץ' ואני לא ציפינו להמשיך יחד, אבל זה הסתדר הכי טוב שיש"

4.9.2020 / 13:32

המאמן החדש של בית"ר ירושלים מספר על השתלשלות העניינים שהובילה למינוי, מודה ש"ייקח זמן" עד שיתקבלו החלטות בנוגע לשחקנים, ומתרגש לחזור: "הטלפון מתפוצץ מהודעות תמיכה. לפעמים זה שווה יותר מכסף"

סלובודן דראפיץ' חוזר לבית"ר ירושלים/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

שי ברדה, שמונה היום (שישי) למאמן בית"ר ירושלים בצוותא עם סלובודן דראפיץ' התראיין באריכות לרדיו ירושלים וסיפק כמה אמירות מעניינות.

"שבוע שלם התנהל משא ומתן, ובסוף זה נסגר. חזרנו למקום שאנחנו מאוד אוהבים עם זכרונות מאוד נעימים, התגעגענו", אמר. "בכדורגל לא מתכננים יותר מדי, התחלנו את העונה בבית ואז הגיע הטלפון מבית"ר ירושלים. אנחנו מאוד מחוברים למקום הזה. מבטיחים לעשות הכל כדי לנסות לגרום לאוהדים של בית"ר להיות גאים בקבוצה".

ברדה הוסיף לגבי האפשרות שעלתה על הפרק שהוא ודראפיץ' ייפרדו: "אני תמיד שמח לעבוד עם סלובו. אמרנו שברגע שנקבל הצעה ביחד זאת זכות ענקית להמשיך לעבוד בצוות. לא ציפינו שדווקא בתקופת קורונה נמשיך עוד שנה, שנינו בעלי שכר מסויים וזה לא פשוט לקבוצות לשלם, אבל בסוף זה הסתדר הכי טוב שיכולנו לצפות. הווטסאפ שלנו מתפוצץ מהודעות מאוהדים, מלא אהבה, מלא תמיכה, גם במהלך המו"מ. לפעמים זה הרבה יותר חשוב מכסף".

מאמני מכבי נתניה סלובודאן דראפיץ' שי ברדה. לילך וייס רוזנברג
שיתוף הפעולה נמשך, למרות הכל. דראפיץ' וברדה/לילך וייס רוזנברג

ברדה הוסיף: "אנחנו באים נקי. אין החלטות כרגע. נבוא, נראה את השחקנים, נבין, נלמד, ואז נקבל החלטות, גם בנוגע לשחקנים שבסגל וגם בנוגע לרכש. אני לא רוצה להתייחס ספציפית לשחקנים, נתחיל את האימונים ונקבל החלטות מקצועיות בלבד. קשה מאוד לדבר לפני שראית את השחקנים והבנת מול מי אתה עומד. לחוות דעה על סמך מה שראית בטלוויזיה זה לא רציני מבחינתי וגם מבחינת סלובו. ניקח את הזמן ונקבל החלטות בצורה מסודרת, גם בשיתוף אלי אוחנה והבעלים משה חוגג".

על המטרות אמר ברדה: "בבית"ר תמיד יש ציפיות גבוהות, אבל קשה לדבר על מטרות לפני שהכרנו את הקבוצה והושלם הסגל. כרגע לדבר על מה שנאמר בפגישות או המטרות שהוצבו זה לא נכון, אנחנו יודעים למה מצפים מאיתנו ומה הקהל רוצה לראות, ולשם אנחנו מכוונים. יש לנו עשרה ימים עד המשחק עם הפועל חדרה, נתחיל ביום ראשון לראות את הדברים, נשתדל לעשות כמה שיותר התאמות. בסופו של דבר עם כל הכבוד לאהבה של האוהדים, מבחן התוצאה הוא שקובע ואין לנו הרבה זמן. צריכים להתחיל לעבוד".

על המעורבות הצפויה של חוגג אמר: "אין בעלים שלא מעורב ואומר את דעתו, שואל ומנסה להשפיע. זה קיים בכל קבוצה ולא רק בכדורגל, בעל הבית שם את הכסף, וזה לגיטימי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully