וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "לא היינו צריכים להגיע למצב כזה עם דראפיץ' וברדה"

4.9.2020 / 7:09

השניים נפגשים בשעה זו פעם נוספת עם משה חוגג בניסיון לשים את המתיחות עם חוגג בצד ולסיים את הסאגה. ירוויחו 450 אלף שקל, כשנתניה תשלים את השכר. הדרישות: מענק אליפות ושדרוג בעונה הבאה

בווידאו: ריאיון עם ג'ואל אבו חנא/ההתאחדות לכדורגל של ישראל

סלובודן דראפיץ' ושי ברדה הגיעו הבוקר (שישי) יחד עם עורך דינם לפגישה עם משה חוגג ואלי אוחנה, בניסיון לגשר על הפערים ולסכם בבית"ר ירושלים לעונה הקרובה. לאחר שלושה ימים של מגעים ומו"מ שהגיע למבוי סתום, הגדיל בעלי מכבי נתניה אייל סגל את סכום הפיצוי לשניים, מה שהשאיר פערים קטנים. יחד עם זאת, ישנם מכשולים נוספים. סוגיות המענקים והאופציה אותה דורש חוגג לעונה הבאה היו חלק מהבעיות שהתגלו במו"מ, כאשר השניים סירבו למתווה בו יחתמו על אופציה לעונה נוספת באותם תנאים. הבוקר מקווים כולם להגיע להבנות בנושא. מעבר להשלמת ההסכם הכספי, השניים דורשים גם מענקים עבור אליפות, גביע ואירופה ומספר השלמות נוספות.

על אף האופטימיות, בבית"ר אמרו בנושא: "זה עלה וירד יותר מדי בימים האחרונים. נקווה לסגור את כל הפינות הבוקר ולברך על המוגמר". אחת המטרות בפגישה היום היא לטהר את האווירה מהימים המתוחים האחרונים, ולנסות לאפשר לשניים כניסה חלקה לבית וגן. אתמול בערב התקיימה שיחה לא פשוטה בין נציגם של השניים רועי דניאל למשה חוגג, שלאחריה למעשה פוצץ המו"מ וחוגג הבהיר לו כי הוא פונה למרקו בלבול. רק התערבותו של אייל סגל בנושא השאירה את דראפיץ' וברדה בתמונה.

סלובודן דראפיץ' עם שי ברדה מאמני מכבי נתניה. ברני ארדוב
יום מכריע. ברדה ודראפיץ'/ברני ארדוב

במהלך היום אמרו דראפיץ' וברדה: "הורדנו יותר מ-30% מהשכר בנתניה, הורדנו גם 15% נוספים כדי להיות בבית"ר, כמה עוד נוריד? אנחנו רוצים להרגיש טוב, לא רוצים להרגיש שעושים לנו טובה". בבית"ר מצידם אמרו: "אפשר להבין אותם, אבל אנחנו צריכים לשלם גם לרוני לוי ויש קושי לשלם סכומים גבוהים לצוות מקצועי נוסף. מכאן זה הגיע לנקודה הזאת. זה היה צריך להימנע ולא להגיע לסיטואציה הזאת, אבל עובדתית חוגג לא הלך לסגור עם בלבול ונתן לאוחנה למצות את המו"מ עד הרגע האחרון, כולל הפגישה שתתקיים הבוקר".

בדיעבד, משה חוגג היה רוצה למחוק את אתמול מההיסטוריה של בית"ר. לאורך כל היום היה הבעלים כעוס על כך שעסקת לאמק בנדה הזמבי ירדה מהפרק, וזה השפיע גם על המו"מ עם דראפיץ' וברדה. באיזשהו שלב הבעלים גם חש שזה משפיע וניתק מגע מהמו"מ עם מאמנים. גם בנוגע למרקו בלבול, שהעביר מסרים כי יסכים לעבוד בסכומים נמוכים יחסית, בעלי בית"ר בחר שלא לקדם את השיחות עימו וחזר להעדפה המקצועית שלו, דראפיץ' וברדה, גם בשל לחצים גדולים של אלי אוחנה שכבר היה מותש מהמו"מ ומכך שהדברים תקועים בגלל סכומים קטנים יחסית.

בית"ר תשלם לשניים 450 אלף ש"ח נטו עד לתום העונה, כאשר נתניה תשלים את השאר ואילו השניים יוותרו על חלק נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully