וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון ניסנוב: "למה כל הקוקסינלים, הנקניקים והזבלים פוחדים לבוא להפועל תל אביב?"

3.9.2020 / 9:56

הסרטון המלא של בעלי הפועל תל אביב נחשף: "כל הפחדנים למיניהם יחכו. אין לנו חובות, אני מסתדר עם כל תביעה"

שרון ניסנוב מבעלי הפועל תל אביב משוחח עם אוהדים/עריכה: ניר חן

הסרטון המלא של בעלי הפועל תל אביב, שרון ניסנוב, שצולם על ידי כמה מאוהדי הקבוצה מחוץ לביתו, נחשף היום (חמישי). כזכור, אתמול פורסם סרטון קצר ובו נראה ניסנוב מודיע כי יעביר את הקבוצה לידי כל אדם אשר יעביר לו כ-10 מיליון שקל. בנוסף הוא ציין כי יטפל בחובות לפיפ"א, ובכל ההוצאות הנלוות.

מחאת אוהדי הפועל תל אביב מחוץ לבית של שרון ניסנוב. התקבל בווטסאפ, אתר רשמי
מחאת אוהדי הפועל תל אביב מחוץ לביתו של ניסנוב/אתר רשמי, התקבל בווטסאפ

"אנחנו עכשיו במשפטים עם פיפא", אמר ניסנוב בקטע המלא שפורסם. "למה פוחדים לבוא? כל הקוקסינלים, הנקניקים הזבלים שאף אחד לא מוכן לשים כסף בהפועל תל אביב. יש תביעות של 12 מיליון שקל. מבחינה חוקית יש לנו עורכי דין, והפועל תל אביב לא צריכה לשלם כסף. תובעים את טביב. כל הרוכשים למיניהם, כל הפחדנים למיניהם, יחכו ואתה יודע מה הם יעשו. אין לנו חובות, כל תביעה אני מסתדר איתה".

בנוגע לדבריו של שרון ניסנוב לאוהדים, במועדון אמרו כי העובדה שהאוהדים צילמו את ניסנוב והפיצו את הסרטון נעשה בצורה לא מכובדת: "שרון יצא אליהם, דיבר, הסביר, ובסוף מפיצים ומנסים להוציא אותו רע", אמרו במועדון. האוהדים הבהירו כי בקרוב יהיו עוד מספר מחאות גדולות וכי הם לא ינוחו עד אשר הבעלים יעזבו את המועדון. לטענת ראשי הפועל, בשלב זה אין שום התעניינות רצינית לרכישה.

בתוך כך, בהפועל תל אביב מנסים למצוא פיתרונות למצב הכלכלי, שכן בשל רשת הביטחון, הקבוצה מוגבלת בשכר השחקנים וכל שחקן נוסף שיגיע מחייב את הבעלים להפקיד ערבויות, דבר שבהנהלה לא מעוניינים לעשות בשלב זה. לאחר פיצוץ המו"מ עם אדי גוטליב, מי שכן נכנס במסגרת התקציב עם חוזה לעונה אחת הוא טל כחילה, שאמור לקבל פיצוי של שלושה חודשי משכורת מאטרומיטוס היוונית, מה שיוביל למו"מ של נציגי הבלם עם האדומים. יחד עם זאת, במועדון לא פסלו כי ברגע האחרון גוטליב יחזור לתמונה.

בשעות הצהריים הודיעה הפועל תל אביב על הארכת חוזהו של אופק בלס. המגן בן ה-21 שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, ועבר ממנה למחלקת הנוער של הפועל תל אביב, רשם שתי הופעות במדיה הקבוצה הבוגרת של האדומים לפני שנתיים, ואמר לאחר החתימה: "אני שמח לחתום על חוזה במועדון בו גדלתי. חזרתי מפציעה לא פשוטה, עברתי שיקום אינטנסיבי וחזרתי חזק יותר פיזית ומנטלית. אני מקווה ומאמין שאצליח להוכיח את עצמי העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully