וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הצעירה מתגוננים: "הכי קל לזלזל, אבל היה משחק קשה עם רוח מטורפת"

3.9.2020 / 9:40

בנבחרת ניסו להסביר את ההשפלה באיי פארו: "זה נשמע תירוץ, אבל מי שהיה שם יודע על מה מדובר". בהתאחדות הובכו: "צריך לעשות ריסטארט לכל הנבחרות הצעירות". ליאל עבדה שקיבל הודעה שנחשף לחולה קורונה ייאלץ להישאר בבידוד באיי פארו

מסיבת העיתונאים של וילי רוטנשטיינר, אלון חזן/ההתאחדות לכדורגל

בהתאחדות לכדורגל לא אהבו את ההפסד המביך של הנבחרת הצעירה לאיי פארו (3:1). הצוות המקצועי של הנבחרת הסביר את ההפסד גם בתנאי מזג האויר והעובדה כי מספר שחקנים רחוקים מלהיות בכושר משחק, אך בהתאחדות אמרו: "זה תירוץ לניצחון דחוק מול איי פארו, לא להפסד ובטח לא לשערים כאלה, שנראים מביך בכל קנה מידה. בלי קשר למשחק, צריך לראות איך עושים ריסטארט לכל נושא הנבחרות הצעירות וזה ייעשה בקרוב".

ההערכה היא כי ניר לוין לא ימשיך בתפקידו עם סיום חוזהו בדצמבר, מה שהיה על הפרק עוד לפני ההפסד אתמול. עקרונית וילי רוטנשטיינר היה אמור להתרכז בנבחרות הצעירות בלבד אך ההחלטה לצוותו עם אלון חזן לאימון הבוגרת בשלב זה יוצרת בור בתפקיד, מה גם שהאוסטרי לא התלהב מהתעסקות נטו בנבחרות הצעירות מלכתחילה. הוועדה המקצועית תתכנס שוב לדון בנושא, אך כבר עתה ברור כי יצטרכו להתקבל החלטות משמעותיות לקראת השנה הבאה.

מאמן הנבחרת הצעירה ניר לוין. אדריאן הרבשטיין
עזיבתו היתה על הפרק עוד לפני ההפסד. ניר לוין/אדריאן הרבשטיין

ומה אומרים השחקנים על המשחק אתמול? האמת שמצד אחד הם חשו מושפלים, אך גם אמרו: "היה משחק קשה, לא הרגשנו כל כך הרבה יותר טובים מהם והייתה רוח מטורפת שאולי לא רואים בטלוויזיה, אבל היה קשה מאוד לשחק כדורגל. זה ישמע תירוץ, כולם יצחקו על זה, אבל מי שהיה שם יודע על מה מדובר. הכי קל לזלזל וללכלך על כולם, צריך גם לדעת לתת קרדיט, הנבחרת הזאת עשתה גם משחקים יפים וצברה נקודות".

ליאל עבדה, שקיבל הודה ששהה ליד חולה קורונה מאומת ב-27 באוגוסט, ייאלץ להישאר בבידוד של מספר ימים באיי פארו ולא ימריא עם חבריו לישראל. מההתאחדות לכדורגל נמסר: " עבדה, יחד עם כלל שחקני הנבחרת הצעירה, עבר מאז שתי בדיקות קורונה ונמצא שלילי וללא תסמינים. הנושא בבדיקה מול רשויות איי פארו ובכל מקרה ישאר עמו איש צוות. ההתאחדות לכדורגל פועלת כדי להשיבו ארצה מיד כשיתאפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully