וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: התקדמות במשא ומתן עם טל כחילה

3.9.2020 / 7:57

הבלם צפוי לקבל פיצוי מאטרומיטוס היוונית בזמן שמו"מ מתקדם מתנהל בין הצדדים. במועדון לא פסלו את האפשרות שאדי גוטליב יחזור לתמונה ברגע האחרון, ביקורת על האוהדים שפרסמו את הסרטון של שרון ניסנוב: "הוא דיבר איתם והסביר ובסוף מנסים להוציא אותו רע"

שרון ניסנוב מצהיר שימכור את הפועל תל אביב תמורת פחות מ-12 מיליון שקל/התקבל בווטסאפ

בהפועל תל אביב מנסים למצוא פיתרונות למצב הכלכלי, שכן בשל רשת הביטחון, הקבוצה מוגבלת בשכר השחקנים וכל שחקן נוסף שיגיע מחייב את הבעלים להפקיד ערבויות, דבר שבהנהלה לא מעוניינים לעשות בשלב זה. לאחר פיצוץ המו"מ עם אדי גוטליב, מי שכן נכנס במסגרת התקציב עם חוזה לעונה אחת הוא טל כחילה, שאמור לקבל פיצוי של שלושה חודשי משכורת מאטרומיטוס היוונית, מה שיוביל למו"מ של נציגי הבלם עם האדומים. יחד עם זאת, במועדון לא פסלו כי ברגע האחרון גוטליב יחזור לתמונה.

מעבר לבלם, ניר קלינגר מעוניין לצרף עוד שלושה שחקנים לפחות ובשל כך קיים אי שקט גדול בצוות המקצועי. להנהלת האדומים אין כרגע פיתרונות, אך מה שבטוח הוא שפרט לאחים ניסנוב, כולם במועדון מדברים על כך שללא חיזוק משמעותי הקבוצה מועמדת לירידה. קלינגר רוצה לצרף חלוץ לחלק הקדמי, עוד קשר יצירתי ולהחליף את עומר בראון בזר איכותי. חלוצים כמו שלומי אזולאי ואנתוני וארן לא ממהרים להגיע לחודורוב, מה גם שהם דורשים חוזה לשנתיים וקבוצותיהם לא ממהרות לשחררם ללא תמורה.

טל כחילה. האתר הרשמי של אטרומיטוס, אתר רשמי
בקרוב באדום? כחילה/אתר רשמי, האתר הרשמי של אטרומיטוס

בנוגע לדבריו של שרון ניסנוב לאוהדים, במועדון אמרו כי העובדה שהאוהדים צילמו את ניסנוב והפיצו את הסרטון נעשה בצורה לא מכובדת: "שרון יצא אליהם, דיבר, הסביר, ובסוף מפיצים ומנסים להוציא אותו רע", אמרו במועדון. האוהדים הבהירו כי בקרוב יהיו עוד מספר מחאות גדולות וכי הם לא ינוחו עד אשר הבעלים יעזבו את המועדון. לטענת ראשי הפועל, בשלב זה אין שום התעניינות רצינית לרכישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully