וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מתיחות בין הבעלים לסיני וקלינגר

1.9.2020 / 20:38

היועץ המקצועי והמאמן מאוכזבים מהסחבת במו"מ עם גוטליב וחוסר האפשרות לחזק את הקבוצה ותיתכן פגישה מכרעת בעניין. גורם: "קלינגר בנה משהו בעונה שעברה, ועכשיו הקבוצה נחלשה". בן הרוש וכחילה חזרו לתמונה

אוהדי הפועל תל אביב מוחים נגד ההנהלה והשחקנים אחרי ההפסד במחזור הפתיחה/צילום גולשים + דוברות הפועל תל אביב עריכה: ניר חן

עונה חדשה נפתחה, אבל בהפועל תל אביב ממש לא שקט, ולא רק בגלל ההפסד במחזור הפתיחה להפועל כפר סבא. הקבוצה בנתה תקציב שכר שחקנים בפחות מ-9 מיליון ש"ח וכמעט ללא ישראלים דומיננטיים, כאשר משה סיני וניר קלינגר מתקשים לצרף שחקנים ישראלים משמעותיים שישדרגו את הקבוצה. הסחבת במו"מ עם אדי גוטליב נמשכת, כאשר לפני כן במועדון לא הצליחו להגיע להבנות עם עומרי בן הרוש, שלא לדבר על שחקנים כמו חנן ממן, דן איינבינדר או חלוצים כמו אנתוני וארן ושלומי אזולאי, שלצוות המקצועי אין אפשרות לצרפם ולחזק את הקבוצה.

גורמים במועדון מדברים על מתיחות בין הבעלים לבין הצוות המקצועי, כאשר סיני נשמע אומר בימים האחרונים: "אנחנו קבוצה חלשה, אם לא נתחזק נהיה חזק למטה וניאבק נגד הירידה". ייתכן כי היום בערב תיערך פגישה בין הבעלים לבין סיני וקלינגר בניסיון למצוא פתרונות.

שרון ניסנוב בעלי הפועל תל אביב עם משה סיני יועץ לבעלים. ברני ארדוב
היחסים עלו על שרטון? סיני וניסנוב/ברני ארדוב

המאמן מתוסכל מהמצב וגורם במועדון אמר על קלינגר: "הוא בנה משהו שנה שעברה, רצה לשדרג, ועכשיו הקבוצה נחלשה ואין כרגע כיוון לצרף שחקנים משמעותיים, אי אפשר למצוא כל הזמן פתרונות ולסגור חורים, זאת הפועל תל אביב".

בנוגע לגוטליב, במועדון עדיין מאמינים שלא נאמרה המילה האחרונה וייתכן שינסו לחדש את השיחות. גורם במועדון אמר: "אנחנו סגרנו הכל מזמן, זה השחקן שהציב תנאים חדשים בנוגע לשכר פיקס ובנוגע לעוד כמה דברים שלא סוכמו מראש. זה לא סוד שיש לנו בעיה כלכלית ולא נתחייב לדברים שלא נוכל לעמוד בהם".

בעקבות הסחבת עם גוטליב, טל כחילה ועומרי בן הרוש חזרו לתמונה, אך בצוות המקצועי עדיין מתעקשים על צירופו של גוטליב ששיחק בעבר במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully