וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגג נפגש עם דראפיץ' וברדה, הערכה: יסגרו ב-48 השעות הקרובות

1.9.2020 / 18:43

בית"ר ירושלים הודיעה שהבעלים נפגש גם עם גיא לוי ומתכנן פגישה נוספת עם מרקו בלבול ומאמנים נוספים. למרות זאת, במועדון מאמינים שדראפיץ' וברדה ימונו על אף הפערים הכספיים

תגובות בית"ר ירושלים אחרי הניצחון על הפועל חיפה/צילום: דוברות בית״ר ירושלים עריכת וידאו: ניר חן

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג והיו"ר אלי אוחנה נפגשו היום (שלישי) עם סלובודן דראפיץ' ושי ברדה, במטרה להתרשם משני המאמנים. דראפיץ' וברדה מסתמנים כמועמדים המובילים לקבל את המשרה אחרי פיטורי רוני לוי, וההערכה היא שהם יסגרו ב-48 השעות הקרובות.

יחד עם זאת, כפי שנקבע מראש, הבעלים ביקש להתרשם ממספר מאמנים נוספים ונפגש היום גם עם גיא לוי. בהמשך הערב או מחר הוא אמור לפגוש גם את מרקו בלבול וייתכן שייפגש עם מאמן נוסף. על פי הודעת בית"ר ירושלים, "רק לאחר סיום התהליך ימונה מאמן קבוע", אולם במועדון העריכו היום שדראפיץ' וברדה עדיין צפויים לקבל את התפקיד.

סלובודן דראפיץ' עם שי ברדה מאמני מכבי נתניה. ברני ארדוב
המאמנים הבאים של בית"ר? דראפיץ' וברדה/ברני ארדוב

במקביל, מנסים לזרז בבית"ר את השאלתו או מכירתו של ליוואי גארסיה. השחקן אינו מתלהב לעבור בהשאלה לקסימפאשה הטורקית למרות שיש סיכום בין המועדונים, וכעת אמורים הטורקים להגיש הצעה מחודשת לרכישתו. במקביל, א.א.ק אתונה מעוניינת בשחקן אך ההצעה שלה עדיין נמוכה מהסכום אותו דורשת בית"ר. בכל מקרה, הכסף שאמור להיכנס מהשאלתו או מכירתו של גארסיה וגם מזה של אנטואן קונטה פלוס החיסכון של שכרם הגבוה (2 מיליון שקל עלות מעביד לכל אחד) אמור להיות זה שיאפשר לצרף שחקנים חדשים לקבוצה.

שלומי אזולאי עדיין לא קיבל הודעת שחרור מהקבוצה, כאשר במועדון גם בודקים אופציות של מחליפים ומנגד מצפים לקבל כסף עבורו. אתמול הבהירו בבית"ר כי ללא תמורה עבורו הוא לא ישוחרר.

כל תנאי ההשאלה פלוס אופציית הרכישה של לאמק בנדה הזמבי מול ארסנל טולה סוכמו - והחתימה הרשמית אמורה להתבצע בימים הקרובים. השחקן ירוויח כ-50 אלף יורו בעונה ובבית"ר אמרו: "אין משמעות לכסף, גם עלי מוחמד וסורו הגיעו לכאן בסכומים כאלה, צריך לדעת לזהות שחקנים כאלה בשלבים מוקדמים, כבר הבאנו שחקנים יקרים מאוד שלא תרמו כלום".

באשדוד הבהירו אתמול כי לא יעבירו את דין דוד או שגיב יחזקאל בהשאלה אלא רק במכירה והתפתחויות עשויות להיות רק לאחר מכירת ליוואי גארסיה. בנוגע לדור מלול, בהפועל חיפה לא מתלהבים כרגע לשחררו, מה גם שבבית"ר לא מוכנים לתת לו חוזה שמשדרג אותו ביחס לחיפה אך השיחות נמשכות, כמו גם לגבי הקשר הברזילאי סנדרו, שלגביו ההחלטה הסופית תתקבל רק לאחר מינוי צוות מקצועי, היות ומדובר בסכומים מאוד גבוהים ובשחקן הדורש חוזה לשנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully