וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ' ושי ברדה מונו למאמני בית"ר: "כיף לחזור הביתה"

4.9.2020 / 10:55

פנים חדשות-ישנות על הקווים בטדי: ארבע שנים אחרי שעזבו, השניים חוזרים ויחליפו את רוני לוי. דראפיץ' אמר לאחר החתימה: "יודעים מה מצופה מאיתנו". חוגג: "היו עליהם המלצות רבות"

סלובודן דראפיץ' חוזר לבית"ר ירושלים/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

פנים חדשות-ישנות על הקווים באצטדיון טדי: סלובודן דראפיץ' ושי ברדה מונו היום (שישי) למאמני בית"ר ירושלים לעונה אחת, ויחליפו בתפקיד את רוני לוי שפוטר אחרי ההדחה המוקדמת מאירופה. השניים היו המועמדים המובילים של בעלי בית"ר משה חוגג, והועדפו על פני מרקו בלבול שאף הוא הוזכר כמי שעשוי לקבל את התפקיד.

בימים האחרונים ניהלו בית"ר ושני המאמנים שיחות אינטנסיביות שכמעט הגיעו לפיצוץ. בסופו של דבר בעלי מכבי נתניה אייל סגל הסכים להתגמש בנוגע לסכום הפיצוי שיקבלו השניים מקבוצתם לשעבר, והמגעים חודשו עד שהבוקר הבשילו.

דראפיץ' אמר לאחר החתימה: "כיף לחזור הביתה חזרה, אנחנו מחכים להגיע כבר לבית וגן, לפגוש שוב את כל האנשים, והכי חשוב לשמח את הקהל, לשחק כדורגל שמח כמו שעשינו בשנים האחרונות. סיימנו 4 שנים במכבי נתניה וזה הזמן גם להודות להם. אנחנו יודעים מה מצופה מאיתנו וכבר מחכים להגיע לאימון ביום ראשון".

משה חוגג, אמר: "לאחר שבחנתי את המועמדים לתפקיד, החלטתי שאלה האנשים שאני רוצה לראות על הקווים. ההמלצות הרבות וההתלהבות שהיתה סביב המינוי מראה עד כמה בית"ר חשובה לכולם ועד כמה היינו צריכים לקחת את ההחלטה הזאת לאחר שיקולים רבים. מכאן הבמה של סלובו ושי ואני מאחל להם בהצלחה גדולה בתפקיד".

משה חוגג, סלובודן דראפיץ', שי ברדה, בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
הפעם הם מגיעים מחושלים ומנוסים יותר. דראפיץ' וברדה עם חוגג (צילום: האתר הרשמי של בית"ר ירושלים)/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

השניים חוזרים לקבוצה אותה אימנו בעונת 2015/16, ושאותה הצעידו למקום השלישי בליגת העל ולהעפלה למוקדמות הליגה האירופית. הקדנציה ההיא הסתיימה באכזבה, כשאלי טביב החליט לסיים את דרכם על אף התוצאות הסבירות ולמרות שהקבוצה הציגה כדורגל התקפי מלהיב. הפרידה מדראפיץ' בזמנו נעשתה באמצעות שיחת טלפון מהדובר, והוא הודה שהרגיש ש"לא זכיתי להערכה".

הפעם דראפיץ' וברדה, שמשתפים פעולה יחד משנת 2013, מגיעים למועדון מעמדה אחרת, אחרי שצברו מוניטין חיובי בארבע השנים שאימנו את מכבי נתניה, אותה הצעידו מהליגה הלאומית לליגת העל ועזרו לה לתקוע בה יתד, למרות שהעונה החולפת היתה פחות טובה.

דראפיץ' וברדה אמורים לקבל סגל מעט שונה מזה שעמד לרשותו של רוני לוי עד שהפסיד 2:0 לטאוטה האלבנית בשבוע שעבר בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית. ליוואי גרסיה, אנטואן קונטה ושלומי אזולאי צפויים לעזוב, בעוד שחקן הכנף הזמבי לאמק בנדה אמור להצטרף. כמו כן, בבית"ר רוצים לצרף שחקנים נוספים עד סיום חלון ההעברות, בעיקר בעמדת החלוץ והקשר האחורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully