וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזמן כבר לא קבוצה גדולה: הפועל תל אביב מתעוררת למציאות

30.8.2020 / 8:15

"פערי התקציב מול כפ"ס כבר לא גדולים, הפסדנו כמו קבוצה קטנה". האדומים מאוכזבים אחרי עוד הפסד, אזולאי וממן מועמדים

אוהדי הפועל תל אביב מוחים נגד ההנהלה והשחקנים אחרי ההפסד במחזור הפתיחה/צילום גולשים + דוברות הפועל תל אביב עריכה: ניר חן

בהפועל תל אביב נרשמה אכזבה גדולה לאחר ההפסד אמש (שבת, 2:1) להפועל כפר סבא במחזור הראשון של ליגת העל. האדומים לא ניצחו במשחק פתיחה של עונה מאז 2014 וכעת הרצף נמשך. יחד עם זאת, במועדון לא התביישו לומר כי "נכון להיום פערי התקציב בין הפועל תל אביב להפועל כפר סבא לא כאלה גדולים. עם שכר שחקנים שלא יגיע ל-10 מיליון שקל וללא ישראלים משמעותיים צריך שיהיו ציפיות ריאליות". מי שלא רואים זאת כך הם אוהדי הקבוצה, שבסיום מחו נגד האחים ניסנוב והשחקנים, וביקשו מהבעלים לשחרר את הקבוצה. האוהדים הודיעו כי ימשיכו במחאות שלהם גם במתחם חודורוב וגם במשחקים - עד אשר הבעלים יעזבו.

בצד המקצועי, האכזבה הייתה בעיקר מספיגת השער השני, שהגיע בכלל אחרי יציאה למתפרצת של האדומים. בצוות המקצועי אמרו: "הפסדנו כמו קבוצה קטנה, המומנטום כבר היה אצלנו ועשינו טעות קשה במתפרצת". ניר קלינגר זעם על דורון ליידנר לאחר ספיגה ובמועדון אמרו: "מהר מאוד הרימו כאן שחקנים, אבל ייקח להם זמן להיות בשלים לשחק בהפועל ולעמוד בלחץ. לא תינוקות ולא מהפכה, כרגע מה שיש זאת קבוצה לא מספיק טובה, גם ברמת הזרים".

דורון ליידנר שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
"מהר מאוד הרימו כאן שחקנים, אבל ייקח להם זמן להיות בשלים לשחק בהפועל ולעמוד בלחץ". ליידנר/קובי אליהו

ניר קלינגר מקווה כי לאחר שהזרים ייכנסו לכושר טוב יותר יחד ויצטרפו כמה שחקנים נוספים, הדברים ייראו טוב יותר. שני שמות שעלו אתמול על הפרק הם חנן ממן ושלומי אזולאי מבית"ר ירושלים. לאחר עזיבת יוסי בניון ורוני לוי, בבית"ר לא יעמדו בדרכם של השניים, כאשר במקרה של אזולאי, הצעה לחוזה לשנתיים מצד הפועל תל אביב, עשויה לסלול את דרכו לקדנציה שנייה במתחם חודורוב. חוזה לעונה נוספת בבית"ר, כמו גם לדן איינבינדר, בו התעניינו האדומים.

בנוגע למו"מ עם אדי גוטליב, החתימה מתעכבת בגלל כמה השגות בנוגע למבנה השכר של הבלם. בהפועל אמרו כי הבלם אמור לחתום היום או מחר אך אי אפשר לדעת לאן דברים יתפתחו. גוטליב כבר דחה פעמיים את החתימה במועדון ואם לא יעשה זאת בימים הקרובים, האדומים לא פוסלים לעבור לאופציות אחרות. ארמנדו קופר היה עצבני בסיום ובהפועל הסבירו כי היה זה בעקבות עימות עם אחד משחקני היריבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully