וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליף לגרסיה? בית"ר ירושלים במו"מ מתקדם עם לאמק בנדה הזמבי

29.8.2020 / 19:40

הקיצוני צפוי לעזוב בהשאלה והזמבי בן ה-19 עשוי להחליפו. אחרי איינבינדר, גם ממן, אזולאי ו-ורדסקה מתנדנדים

עידן ורד לאחר הדחתה של בית"ר ירושלים מאירופה/דוברות בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים נמצאת במו"מ מתקדם לצירופו של שחקן הכנף הזמבי לאמק בנדה. הזמבי בן ה-19 המשחק בארסנל טולה הרוסית עשוי להצטרף לקבוצה בקרוב לאחר שהוגשה הצעה כספית עבורו לקבוצה הרוסית. במקביל, מי שצפוי לעזוב את הקבוצה הוא ליוואי גארסיה, עליו יש הצעות גם למכירה וגם להשאלה תמורת חצי מיליון יורו עם אופציה לרכישה גבוהה וההערכה היא כי בשבועיים העסקה תצא לפועל.

צפו בביצועיו

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג לקח את השבת לחשוב ועשוי לקחת עוד תקופת זמן לפני שיקבל החלטה מי המאמן שיעמוד על הקוים של בית"ר ירושלים. לבעלים לא היו הסכמות עם יוסי בניון ורוני לוי על מספר שחקנים בסגל וייתכן כי בעקבות הזעזוע וסיום תפקידם של הצוות המקצועי, בזמן שנותר עד לסיום החלון באוקטובר ייעשו מספר שינויים. יחד עם זאת, גם בשיחות בסוף השבוע חוגג הדגיש כי לא יקבל החלטות לבד ויעשה זאת באחריות יחד עם אלי אוחנה והצוות המקצועי, אם זה יהיה יוסי מזרחי או צוות חדש.

בנוגע לסגל השחקנים, זה לא סוד שחוגג לא התלהב מהישארות חנן ממן והצוות התעקש להשאיר אותו. חוגג חשב שמיכאל אוחנה יחזור למשבצת ושלום אדרי כגיבוי זה מספיק, מה גם שעידן ורד יכול לשחק בעמדה. מעניין יהיה לראות כיצד הדברים יתפתחו. בנוגע לשלומי אזולאי היו תהפוכות הקיץ- במידה וירדן שועה או חלוץ בכיר אחר היו מגיעים השחקן היה משוחרר, היות ולא הגיע חלוץ בכיר הוחלט להשאירו ולא לשחררו להצעות מפולין, אך כעת, במידה ויוחלט לצרף חלוץ, יקבל אזולאי את השחרור. גם בנוגע לדיוגו וארדסקה, בבית"ר מתלבטים לגבי הבלם כאשר האפשרות החזרתו של אור זהבי לסגל קיימת במידה והצוות המקצועי ידרוש זאת. ומה בנוגע לדן איינבינדר? גם הוא יצטרך להמתין ולראות מה יהיה המהלכים הבאים ומה תהיה דעתו של הצוות המקצועי הנכנס. כמו שזה נראה כעת, הסגל של בית"ר עוד יעבור מיני מהפכה עד לסיום חלון ההעברות באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully