וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: השחקנים נקנסו, יוסי מזרחי יאמן ביום ראשון

עודכן לאחרונה: 28.8.2020 / 17:52

הסערה בבירה: חוגג נקט בצעד ענישה חריג אחרי ההפסד לטאוטה. ארגון השחקנים הגיב בכעס, במועדון השיבו: "מי שרוצה, יכול להגיש בוררות ולהשתחרר". מאמן הנוער יעמוד על הקווים נגד הפועל חיפה, דראפיץ' מועמד

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי לאחר הדחתה של קבוצתו מאירופה/דוברות בית"ר ירושלים

הבוקר הסוער שעובר על בית"ר ירושלים נמשך. זה התחיל עם פיטוריו של רוני לוי מתפקיד המאמן, נמשך עם התפטרותו של יוסי בניון מתפקיד המנהל המקצועי כשעה בלבד לאחר מכן ומיד לאחר מכן הודיע המועדון ששחקני הקבוצה נקנסו ב-20 אחוז משכר אוגוסט בעקבות ההפסד לטאוטה האלבנית וההדחה במוקדמות הליגה האירופית אמש (חמישי, 2:0). יש לציין שבניגוד לעבר, קנס לשחקנים בעקבות הפסד הפך לצעד חריג מאוד בכדורגל הישראלי.

בתגובה להחלטה הגיב ארגון השחקנים והודיע חד משמעית כי זהו מהלך אסור ופסול. מושיקו מישאלוף, מנכ"ל ארגון שחקני הכדורגל, אמר: "צר לנו על ההפסד של הקבוצה, לבנו איתכם, אך לא נאפשר לקנוס שחקנים על רקע מקצועי. יש תקנון וכל בעלי הקבוצות מחוייבים לפעול על פיו. חשוב להבין שבעיות משמעת ובעיות מקצועיות דורשות טיפול שונה. התקנון ברור לא קונסים על בעיה מקצועית".

בבית"ר הגיבו באופן תקיף: "שחקן שחולק על הקנס מוזמן להגיש בוררות ולמצוא עצמו מחוץ למועדון".

משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים. דני מרון
בוקר סוער בבית"ר. משה חוגג/דני מרון

לאור העובדה שליגת העל יוצאת לדרך מחר ובית"ר ירושלים תשחק כבר ביום ראשון נגד הפועל חיפה, במועדון מהבירה יעשו הכול כדי לזרז את ההחלטה על המאמן הבא. סלובודן דראפיץ' ושי ברדה, שעמדו על הקווים בעונת 2015/16, מועמדים לחזור לבית וגן. על הפרק גם נמצאת אופציה של מינוי מאמן זר.

בגלל שהזמן עד המשחק בחיפה קצר, ייתכן מאוד שמי שיעמוד על הקווים יהיה יוסי מזרחי, שמשמש כמאמן קבוצת הנוער והאחראי על איתור והשבחת כישרונות צעירים. עדיין לא ברור האם חיים שאבו, ששימש כעוזרו של המאמן המפוטר רוני לוי, ימשיך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully