וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: יוסי בניון התפטר מתפקיד המנהל המקצועי

עודכן לאחרונה: 28.8.2020 / 11:23

המנהל הספורטיבי עזב אחרי שמשה חוגג לא שיתף אותו בהחלטה לפטר את רוני לוי. בהודעה לשחקנים כתב: "זו הייתה רכבת הרים בשבילי, אם מישהו נפגע ממני בתקופה הזו אני מצטער מכל הלב"

עידן ורד לאחר הדחתה של בית"ר ירושלים מאירופה/דוברות בית"ר ירושלים

הזעזוע בבית"ר ירושלים עם פיטוריו של רוני לוי מתפקיד המאמן, נמשך כשעה בלבד לאחר מכן, עם התפטרותו של יוסי בניון. המנהל הספורטיבי תמך בהמשך העסקתו של לוי גם כשמעמדו נחשב למעורער לקראת סוף העונה שעברה, וכעת לא היה שותף להחלטה לפטר אותו.

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים עם יוסי בניון המנהל המקצועי. דני מרון
ימשיכו ביחד? חוגג ובניון/דני מרון

בניון שלח הודעה לשחקני הקבוצה ובה כתב:

"רק רוצה להגיד לכם תודה רבה מכל הלב על התקופה שלנו ביחד במועדון גם כשחקן וכמובן כמנהל מקצועי...האמת זו הייתה עונה מאתגרת מאוד רכבת הרים לא פשוטה בשבילי.. אבל אני מאוד שלם עם עצמי כי כל החלטה שקיבלתי תמיד שמתי את טובת הקבוצה לפני טובתי האישית .

"כמובן שכולם עושים טעויות אבל אף פעם זה לא היה בכוונה לפגוע במישהו אלה מתוך רצון לעושת טוב ולהצליח . אם מישהו נפגע ממני בתקופה הזו אני מצטער מכל הלב. לא היה פשוט לי לקבל את את ההחלטה הזו אבל כמו שאמרתי אני תמיד שלם עם ההחלטות שלי וחושב שזה הדבר הנכון לעשות בלי קשר לרוני או למאמן כזה או אחר ..זה בא מכמה סיבות ואני צריך לחזור ליהנות ולהיות ליד המשפחה שלי בתקופה הקרובה .

"מאחל לכם הצלחה מכל הלב יש לכם קבוצה חזקה מאוד ואני אשאר אוהד גדול שלכם תמיד!!!

"אוהב , יוסי בניון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully