וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג לאנשי בית"ר: "זה לא יכול להמשיך ככה". מעמדו של רוני לוי התערער

27.8.2020 / 21:07

הבעלים הבהיר אחרי ההדחה מאירופה כי יקבל החלטות משמעותיות בימים הקרובים. גורם במועדון: "מה שהיה - בושה". רוני לוי: "אכזבה גדולה מאוד". עידן ורד: "פישלנו ברגע האמת"

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי לאחר הדחתה של קבוצתו מאירופה/דוברות בית"ר ירושלים

אכזבה עצומה נרשמה הערב (חמישי) בבית"ר ירושלים לאחר שהקבוצה פישלה שוב בשלב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית והפסידה 2:0 לטאוטה האלבנית. ההדחה של הירשולמים מביכה במיוחד לאור העובדה שהפסידו ליריבה שהצליחה לעבור שלב באירופה רק פעם אחת בתולדותיה עד הערב, כשזה קרה לראשונה מאז עונת 1995/96. כבר בדקה ה-6 עלתה המארחת ליתרון לאחר שבלרים קרשניקי נגח חופשי לגמרי לרשת של איתמר ניצן. בדקה ה-87 רובין הבאי קבע את תוצאת המשחק עם נגיחה נוספת מתוך תיבת החמש של בית"ר.

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים עם יוסי בניון המנהל המקצועי. דני מרון
החלטות בקרוב. משה חוגג עם יוסי בניון/דני מרון

בסיום המשחק אמר הבעלים משה חוגג לאנשי המועדון: "זה לא יכול להמשיך ככה". בעקבות ההפסד, מעמדו של רוני לוי התערער והבעלים הבהיר כי יקבל החלטות משמעותיות בימים הקרובים.

הבעלים גם קיבל מיד עם סיום המשחק מאות הודעות מאוהדים הקוראים לבצע זעזוע - הן בגזרת הצוות המקצועי והן בגזרת השחקנים. גורם במועדון אמר: "חזרנו אחורה לתקופת הפלייאוף, ברור שבאווירה כזאת זה לא ימשיך. נצטרך לקבל החלטות, מה שהיה היום זאת בושה".

כזכור, עוד בעונה שעברה חוגג לא ראה עין בעין עם רוני לוי ושקל להפסיק את ההתקשרות, אך בסיום העונה, גם בשל חוזהו הכבד של המאמן לעונה נוספת, החליט הבעלים לקבל את המלצת יוסי בניון להשאירו. יחד עם זאת, חוגג סובל מלחצים גדולים מהאוהדים ולא בטוח שיעמוד בכך הפעם, מה גם שהוא משדר בין השורות חוסר שביעות רצון מהיכולת של הקבוצה.

עוד בוואלה!

הליגה האירופית: בית"ר ירושלים הודחה לאחר 2:0 מביש מול טאוטה

לכתבה המלאה
מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי. דני מרון
החוזה הכבד וההמלצה של יוסי בניון מנעו פרידה בסיום העונה הקודמת. רוני לוי/דני מרון

רוני לוי הודה בסיום: "אכזבה גדולה מאוד, היו לנו ציפיות מהמשחק הזה. נכנסנו למשחק רע מאוד, ספגנו ורדפנו אחרי היריבה. היו לנו מספיק הזדמנויות להבקיע בתחילת המשחק ובמחצית השנייה. הביטחון ירד וגם האמונה לאחר שלא הצלחנו להבקיע ואז ספגנו את השני. אכזבה גדולה מאוד. לצערנו אנחנו סיימנו את המפעל שהתאמצנו להגיע אליו. צריכים להיות חזקים כדי להתגבר על אכזבות קשות מאוד ועל האתגרים הבאים, אין יותר מדי זמן וצריך לעשות את המעבר כמה שיותר מהר".

הקפטן עידן ורד אמר: "אין הרבה מה להגיד, עשינו משחק לא טוב. עבדנו כל השבוע כדי להגיע טובים ומוכנים, פישלנו. כולנו ביחד. כל מי ששיחק, ממני והלאה - היינו לא טובים, לא מדויקים ולא חדים. פישלנו ברגע האמת שלנו. עשינו שנה טובה כדי להגיע לכאן, כדי להגיע לאירופה. אנחנו לוקחים את כל האחריות על המצב".

לקראת הפועל חיפה ביום ראשון הוסיף: "צריך לעשות סוויץ' גדול כדי להגיע לליגה ולהיות פקטור. עכשיו זה נשמע לא כזה טוב שאני אומר את זה אחרי הפסד לקבוצה מאלבניה שאנחנו יותר טובים ממנה, אבל אנחנו צריכים לבוא ולהיות פקטור ולעשות את השדרוג ולא להיות בפער של 20 נקודות. אישית, למרות שהפסדנו, אני מאמין בקבוצה, בצוות ובמועדון, ואני מאמין שתהיה לנו שנה טובה והישגית. נקווה שנבוא לחיפה, ניתן את הכול ונצא עם שלוש נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully