וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה רכשה את עודד צוקול ותום סקלובין ב-600 אלף שקל

25.8.2020 / 20:16

סגנית האלופה ביצעה השקעה לעתיד: שני הצעירים של נוף הגליל הוחתמו בשבוע שעבר לשלוש שנים והושאלו מיד בחזרה לקבוצת הלאומית

מאמן מכבי חיפה ברק בכר לאחר ההפסד להפועל באר שבע בגביע הטוטו/דוברות מכבי חיפה

מכבי חיפה ממשיכה בחיפושיה אחר חיזוק זר והחתימה עד כה רק את איהאב אל עביד, אבל מסתבר שהכישרון מבית"ר תל אביב בת ים הוא לא השחקן היחיד שהירוקים רכשו בקיץ הנוכחי. מכבי חיפה העבירה אליה בשבוע שעבר את עודד צוקול ותום סקלובין, שני שחקנים צעירים מהפועל נוף הגליל, עליהם השיגה זכות ראשונים עוד בעונה שעברה. סגנית האלופה שילמה למחזיקת גביע הטוטו של הלאומית סכום של 600 אלף שקלים עבור השניים, והעניקה להם חוזים לשלוש שנים.

עודד צוקול שחקן הפועל נוף הגליל מול הראל שלום שחקן הפועל קטמון. דני מרון
כבר הוזמן לסגל הנבחרת הצעירה. צוקול/דני מרון

מיד לאחר החתימה הם הושאלו להפועל נוף הגליל ויחזרו לסגל של הקבוצה בעוד כשלושה שבועות, אחרי שתסתיים תקופת צינון בת כחודש מרגע הרישום. המנכ"ל גיל ברעם אישר את הידיעה ואמר: "שניהם עברו למכבי חיפה, אבל ישחקו אצלנו העונה".

צוקול בן ה-20 הוא שחקן כנף שתפס מקום בהרכב של נוף הגליל בעונה שעברה, אותה סיים עם שני שערי ליגה ועוד שניים בגביע המדינה, וגם קיבל זימון לסגל הנבחרת הצעירה.

סקלובין בן ה-19 הוא מגן ימני שיכול לשחק גם כבלם וקשר אחורי. הוא שיחק בקבוצות הנערים של מכבי חיפה במשך שנתיים, לפני שחזר לנוער של נוף הגליל. את הופעת הבכורה שלו בליגה הלאומית ערך במחזור ה-10 בעונה שעברה וסך הכול היו לו 16 משחקי ליגה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully