וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרת התקציבים הודיעה לבני סכנין על הורדתה לליגה הלאומית

25.8.2020 / 17:57

המועדון מתקשה להעביר את התקציב, אבל עדיין לא אמר את המילה האחרונה וקשה להאמין שההורדה תצא לפועל. ביולי 2019 הקבוצה קיבלה הודעה על הורדתה לליגה א', אבל לבסוף העבירה את התקציב

תגובת גיא לוזון אחרי הניצחון על הפועל ת"א בתום דו קרב פנדלים/דוברות מכבי פתח תקוה

בקרת התקציבים הודיעה הערב (שלישי) לבני סכנין על הורדתה לליגה הלאומית לאחר שלא אושר תקציבה. יחד עם זאת, יש לציין שלא מדובר בהחלטה סופית ובמועדון יערערו על ההחלטה ויעשו הכול כדי להעביר את התקציב בימים הקרובים. על לשפוט על פי ההיסטוריה בלבד, קשה להאמין שההורדה אכן תצא לפועל.

גם בקיץ שעבר בני סכנין קיבלה הודעה דומה. אז הקבוצה הייתה בליגה הלאומית והבקרה הודיעה על הורדתה לליגה א', אבל בסופו של דבר ראשי המועדון התייצבו בבקרה עם המסמכים הנדרשים, התקציב עבר והקבוצה שיחקה בליגה הלאומית ואף העפילה בסוף העונה בחזרה לליגת העל.

שחקני בני סכנין חוגגים עם אוסמה חלאיילה. אדריאן הרבשטיין
בסכנין יערערו על ההחלטה/אדריאן הרבשטיין

בסכנין משוכנעים שגם הפעם הם יישארו בליגה והערב נמסר מהמועדון: "ההנהלה התכנסה הערב והשלימה את דרישות הבקרה התקציבית. כל החומר הנדרש יועבר מחר. עם זאת הנהלת המועדון הביעה את הסתייגותה כלפי הבקרה התקציבית על היעדר רגישות והבנה לפגיעה הכלכלית אשר נוצרה בעקבות מגיפת נגיף הקורונה ואשר פגע קשות בפיננסיות המועדון. יש לזכור שעל אף כל הפתיחות הקשות של המועדון ולאורך ההיסטוריה שלו , תמיד עמד בהתחייבויותיו הכספיות".

תנאי נוסף להעברת המועדון בבקרה הוא תשלום 250 אלף שקל למכבי חיפה, חוב מעסקת עטאא ג'אבר. ייתכן שהדבר יגרום לזירוז העברת אוסמה חלאיילה לירוקים, כשבמקרה כזה הקבוצה מהכרמל תוותר על החוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully