וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: לוקה מיטרוביץ' יחזק את הקבוצה בטורניר הסיום של ליגת האלופות

עודכן לאחרונה: 23.8.2020 / 18:55

הסנטר הסרבי בן ה-27 ששיחק בעבר בכוכב האדום בלגרד יחזק את הקבוצה של קטש בטורניר רבע הגמר במפעל האירופי, עם אופציה להמשך העונה

לברון ג'יימס ואנתוני דייויס באימון לוס אנג'לס לייקרס/מתוך יוטיוב

הפועל ירושלים שמחה הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של שחקן הפנים הסרבי לוקה מיטרוביץ'. השחקן בן ה-27 (2.06), שיחק בעונה האחרונה במנרסה הספרדית, כאשר בעברו גם קדנציות בכוכב האדום בלגרד, מורסיה ובמברג. מיטרוביץ' חתם על חוזה עד לאחר הפיינל 8 של ליגת האלופות של פיב"א כאשר לקבוצה יש אופציה להשאירו עד תום העונה.

בכך למעשה סגרה הפועל ירושלים את הסגל שלה לעונה הקרובה. ההחתמה מלמדת על כך שהקבוצה הולכת בכל הכח על טורניר הפיינל 8 של ליגת האלופות, זאת לאחר שאאק אתונה החתימה את טייריס רייס. זכיה של ירושלים במפעל תאפשר לאדומים להחחתים את מיטרוביץ' עד סיום העונה, בעקבות סכום הכסף שייכנס למועדון עקב כך.

לוקה מיטרוביץ' מצטרף להפועל ירושלים. האינסטגרם של הפועל ירושלים, אתר רשמי
יחזק את הקבוצה בטורניר הסיום של ליגת האלופות, כשלמועדון יש אופציה עד סוף העונה על השחקן. מיטרוביץ'/אתר רשמי, האינסטגרם של הפועל ירושלים

מאמן הקבוצה עודד קטש התייחס לצירופו של השחקן כשאמר: "אני שמח מאוד שלוקה מצטרף לקבוצה. יש לו ניסיון רב ביורוליג והוא שיחק במועדונים שזוכים בתארים. הגיוון שלו והעובדה שיכול לשחק בשתי עמדות הפנים יוסיפו לנו המון ואני משוכנע שהוא יתרום לנו רבות להשגת המטרות המיידיות שלנו".

השחקן עצמו אמר לאחר החתימה: "אני שמח ונרגש להצטרף להפועל ירושלים שהוא מועדון נהדר עם מסורת. אני מחכה ומצפה לעלות למטוס ולפגוש את החברים החדשים שלי לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully