וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה המאוכזבת תנסה להחתים שני שחקנים כבר בשבוע הקרוב

23.8.2020 / 7:56

בקבוצה מודאגים מהיכולת אחרי עוד הפסד ("חייבים להתעורר ומיד") וינסו לחזק את הסגל בימים הקרובים. במועדון יעקבו אחר פציעתו של חלאיילה

מאמן מכבי חיפה ברק בכר לאחר ההפסד להפועל באר שבע בגביע הטוטו/דוברות מכבי חיפה

במכבי חיפה מאוכזבים מאוד מהיכולת אחרי עוד הפסד, הפעם 1:0 מול הפועל באר שבע. "התוצאות פחות מעניינות בשלב הזה", טען גורם בקבוצה. "היכולת מדאיגה, אבל כל שנתקדם הקבוצה תתחבר שוב והיכולת תהיה טובה".

במכבי חיפה מודעים לכך ששחקנים כמו יובל אשכנזי, צ'ארון שרי וניקיטה רוקאביציה ואחרים, עדיין לא מזכירים את היכולת מהעונה שעברה ומקווים שיחזרו לעצמם במהרה. גם השחקנים העבירו ביקורת על איך היכולת בגביע הטוטו. "אנחנו חייבים להתעורר ומיד", טען שחקן בכיר בקבוצה. "הראינו בעונה שעברה שיש פה קבוצה טובה אבל אסור לנו להסתמך על זה ואנחנו חייבים להתחיל להרים את הרמה במיידי".

ירדן שועה שחקן מכבי חיפה מול דוד קלטינס שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
זכה לשבחים. שועה/דני מרון

למרות הביקורות, במועדון גם מצאו כמה נקודות אור, בעיקר בכל הקשור לאגרסיביות של השחקנים במחצית הראשונה. ירדן שועה זכה למחמאות כמו גם מוחמד אבו פאני.

בקבוצה רוצים מאוד להתחזק ויגבירו מאמצים כדי להחתים לפחות שני שחקנים במהלך השבוע הקרוב. במועדון יעקבו אחרי מצבו של אוסאמה חלאיילה שנפצע ואם יהיה מדובר בפציעה חמורה בקבוצה ישקלו האם להמשיך את המגעים לגביו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully