וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "סבלנו מחוסר דיוק, תמיד מצפה מהשחקנים ליותר"

22.8.2020 / 23:01

מאמן בית"ר ירושלים היה מרוצה מה-0:1 על מכבי נתניה בגביע הטוטו אך גילה דאגה מהליקויים במשחקה של קבוצתו. שלום אדרי: "השמיים הם הגבול עבורינו"

מאמן מכבי חיפה ברק בכר לאחר ההפסד להפועל באר שבע בגביע הטוטו/דוברות מכבי חיפה

בבית"ר ירושלים היו שבעי רצון מה-0:1 על מכבי נתניה שבזכותו סיימה הקבוצה במקום השלישי במשחקי הדירוג בגביע הטוטו. הקבוצה ניצחה את משחקה האחרון לפני שתצא למשחק החוץ מול טאוטה האלבנית במסגרת מוקדמות הליגה האירופית ויכולה להרגיש מעודדת מהשינוי שהכניסו צמד המחליפים שלום אדרי, שכבש את שער הניצחון בדקה ה-79 וחלאופילו פלייטר ההולנדי, שהראה טעימה מהכישרון הגדול שטמון בו.

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי אמר בסיום: "זה היה משחק הכנה מצוין. היו הרבה דברים שהייתי מרוצה מהם, וחלק מהדברים שלא הייתי מרוצה. סבלנו קצת מחוסר דיוק בתחילת המשחק. אני תמיד מצפה מהשחקנים שלי ליותר. יש לנו משחק באירופה, וכל משחק לגופו - נעשה את המקסימום כדי לחזור עם תוצאה טובה. אנחנו מחפשים לחזק את הקבוצה בקשר אחורי".

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי. ברני ארדוב
"סבלנו קצת מחוסר דיוק בתחילת המשחק". רוני לוי/ברני ארדוב

שלום אדרי: "היה חשוב לנו לסיים את גביע הטוטו במקום השלישי, וגם הגול שלי זה כיף גדול. הצטרפו כמה שחקנים חדשים, נתגבש עוד קצת והשמיים הם הגבול עבורינו. גם אם אקבל 5 דקות במשחק, אתן את כל כולי. הצוות המקצועי יכין אותנו בצורה המירבית למשחק באירופה".

מאמן מכבי נתניה ריימונד אטפלד: "אני חושב שהשחקנים עובדים קשה ועושים את כל מה שאני והצוות מבקשים מהם. ראיתם היום נגד בית"ר שאנחנו יכולים לשלוט. מדובר בתהליך, אנחנו בסך הכל בשבוע השלישי של ההכנה, אז זה יקח קצת זמן. אנחנו מתכננים לחזק את הקבוצה בהגנה ובהתקפה. אני חושב שאנחנו צריכים לדעת לנצל את המצבים שיש לנו ואז אנחנו נהיה כח שיהיה קשה להתמודד מולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully