וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מנהלת מגעים עם תומר חמד. יחזור לקבוצת נעוריו?

20.8.2020 / 19:34

הירוקים פנו לחלוץ ומנהלים איתו שיחות. חמד הודיע שהוא מנסה למצות אופציות בחו"ל, אבל בניגוד לעבר לא פוסל חזרה לישראל. אם לא ימצא קבוצה באירופה עד השבוע הבא, המגעים יואצו

תקציר ה-0:2 של מכבי תל אביב על ריגה/באדיבות ספורט1

מכבי חיפה מנהלת מגעים עם תומר חמד על חזרה למועדון בו הוא גדל. הירוקים פנו לחלוץ בן ה-33 והציעו לו לשוב והצדדים מנהלים שיחות בעניין. חמד התעקש במשך תקופה ארוכה שאין בכוונתו לחזור לארץ, אך לפי גורמים בחיפה, לאחרונה חל שינוי והוא כבר יותר פתוח לחזרה ארצה מאשר בעבר.

לפי אותו גורם, חמד הבהיר למכבי חיפה שהוא מנסה למצות אופציות בחו"ל, אך הוסיף שאם זה לא יקרה הוא יסכים לשוב לקבוצה ממנה עזב לאירופה בקיץ 2011. בחיפה מתכוונים להמתין לחמד בזמן הקרוב ואם הוא לא ימצא קבוצה באירופה, יואצו המגעים כבר בשבוע הבא.

מכבי חיפה גם מנהלת מגעים עם בני סכנין על רכישת אוסאמה חלאיילה. בסכנין העלו אפשרות שעסקה כזו תכלול את קיזוז החוב על עטא ג'אבר. אם חמד יחתום בקבוצה חלאיילה יגיע, האחרון עשוי לצאת בהשאלה לעונה.

חלוץ ברייטון תומר חמד. רויטרס
סיומה של הקריירה האירופית? תומר חמד/רויטרס

חמד החל את הקריירה האירופית שלו במאיורקה הספרדית, בה שיחק שלוש שנים. ב-2014 עבר לאלמריה, אך בתום אותה עונה היא ירדה לליגת המשנה בספרד ובקיץ הבא הוא נמכר לברייטון תמורת כ-1.5 מיליון יורו.

חמד שיחק בקבוצה מדרום אנגליה שלוש שנים וסייע לה לחזור לפרמיירליג אחרי שנים ארוכות, לפני שבקיץ 2018 הושאל לק.פ.ר. בשנה שעברה חזר לברייטון ומיד הושאל לצ'רלטון, שבמדיה העביר את העונה החולפת. לאחרונה הסתיים חוזהו בברייטון והוא הפך לשחקן חופשי.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully