וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה שבה לפעילות אחרי חמישה חודשים, ניר לוין: "חוויה לחזור"

18.8.2020 / 20:09

הנבחרת התכנסה לראשונה מאז ה-10 במרץ לקראת משחק מוקדמות היורו נגד איי פארו ב-2 בספטמבר. המאמן והשחקנים נרגשים

שחקני מכבי תל אביב באימון לקראת המפגש במוקדמות ליגת האלופות עם פ.צ. ריגה/ניב אהרונסון

הנבחרת הצעירה של ישראל חזרה הערב (שלישי) לפעילות אחרי יותר מחמישה חודשים, לקראת חידוש משחקי מוקדמות יורו 2021. הנבחרת של ניר לוין קיימה משחק אימון פנימי בבית הנבחרות בשפיים, שהיה ההתכנסות הראשונה שלה מאז ה-10 במרץ.

קמפיין מוקדמות יורו 2021 נעצר בשל משבר הקורונה, אולם הוא יחודש ב-2 בספטמבר עם משחק הנבחרת בחוץ מול איי פארו. כעבור שישה ימים תארח הנבחרת את קזחסטן בנוף הגליל.

הנבחרת מדורגת במקום השני בבית לאחר ארבעה משחקים עם מאזן של שמונה נקודות. אליפות אירופה תתקיים בהונגריה וסלובניה בקיץ 2021. האליפות תכלול את 9 הנבחרות שתסיימנה בראשות כל בית, ו-5 הסגניות הטובות ביותר. אלו יצטרפו למארחות הטורניר: סלובניה והונגריה, שישלימו סה"כ 16 נבחרות.

מאמן הנבחרת הצעירה ניר לוין. אדריאן הרבשטיין
ימשיכו את הקמפיין מאותה נקודה שבה התחילו אותו? ניר לוין/אדריאן הרבשטיין

מאמן הנבחרת, ניר לוין: "זו חוויה להיות שוב על הדשא ולראות את כל השחקנים. כיף להגיע מהמשרדים למתחם האימונים ולהיות בפעילות. אנחנו בסגל חסר, אבל עצם קיום האימון
היה מאוד חשוב. נקיים היום משחק אימון כדי להתרשם מעוד שחקנים ולרכז את ההכנות לקראת צמד המשחקים שמחכים לנו בתחילת ספטמבר. שמחים לראות את הרצון הגדול של הצוות והשחקנים לחזור לפעילות".

"לקראת שני המשחקים הקרובים נצטרך לפקס ולמקד את כולם ולחזור לדברים שעשינו טוב בתחילת הקמפיין שהביא אותנו למקום השני בבית, במיוחד התיקו מול ספרד
האיכותית. נשתדל לאתר ולהביא את השחקנים שנמצאים בכושר הטוב ביותר ולעשות משחק טוב מול איי פארו בחוץ ואז להגיע לכאן הביתה למשחק מול קזחסטן. המטרה
להציג את אותה היכולת שהצגנו בטרום משבר הקורונה".

תומר יוספי: "הרגשה מאוד מרגשת, כיף לחזור לפה. כולנו מאוד שמחים לחזור להיות חלק מהנבחרת. אנחנו שואפים שיהיה משחק טוב בעוד כשבועיים מול איי פארו ולסיים
את הקמפיין בצורה הכי טובה שאפשר. הסיכויים שלנו בבית הם טובים מאוד, כולנו מרגישים מחוברים אחד עם השני. נעשה את המקסימום על מנת לצאת עם התוצאות הטובות ביותר".

יהב גורפינקל: "תקופה ארוכה לא היינו פה וזה כיף גדול לחזור לבית הנבחרות. אני מאוד מקווה שנצא לדרך טובה. כרגע אנחנו במצב טוב בבית. הרגשנו במשחקים שאנחנו עוברים תהליך בכיוון טוב. נקווה שנמשיך את היכולת הטובה. אם נעשה 2 תוצאות טובות בספטמבר - ניהיה במצב טוב מאוד לקראת סיום הקמפיין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully