וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אלון חרזי מונה למנהל האקדמיה, עסקת פלאניץ' "מורכבת מאוד"

18.8.2020 / 17:31

שחקן העבר שהוחלף על ידי גל אלברמן כראש מערך הסקאוטינג, עובר למחלקת הנוער. בחיפה מבינים: אם המתיחות בין הבלם לבין סטיאווה תימשך, נעבור למועמדים אחרים

ברק בכר, דולב חזיזה, אחרי הניצחון של מכבי חיפה בגביע הטוטו/צילום: מכבי חיפה

אלון חרזי נשאר במכבי חיפה. שחקן העבר ששימש במספר תפקידים בקבוצה בשנים האחרונות והוחלף לאחרונה על ידי גל אלברמן כראש מערך הסקאוטינג, מונה היום (שלישי) למנהל האקדמיה של המועדון.

"אני שמח להמשיך ולתרום למכבי חיפה, המועדון שאיתו אני מזוהה יותר מכל. זהו תפקיד מעניין ומאתגר בו אתן מניסיוני, כדי להפוך את השחקנים הצעירים והמוכשרים לטובים יותר ולתת מעטפת שתכין אותם לאתגרים שיעמדו בפניהם בעתיד".

מנהל מחלקת הנוער, איציק עובדיה, אמר על המינוי: "האקדמיה של מכבי חיפה בכפר גלים מובילה וייחודית בישראל. המטרה היא לקדם את השחקנים למצוינות בכדורגל לצד חינוך לערכים ולתרבות ספורט. אלון חרזי הוא דוגמא נהדרת עבור השחקנים הצעירים, הן בקריירה המקצועית שלו כשחקן והן כמאמן, אני מאחל הצלחה לאלון באתגר החדש".

אלון חרזי, מכבי חיפה. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
נשאר במועדון. אלון חרזי/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

עוד במכבי חיפה: במועדון מעריכים שישנם סיכויים גבוהים שעד סוף השבוע תיסגר עסקת ז'ורז' מאנג'ק, כשהצדדים קרובים מאוד לסיכום. עסקת בוגדן פלאניץ' נראית מורכבת מאוד בעיקר בשל המחלוקת הפנימית בין הבלם הסרבי לקבוצתו הרומנית סטיאווה בוקרשט. אם בחיפה יבינו בימים הקרובים שהעסקה לא מתקדמת, המגעים אם מועמדים אחרים יואצו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully