וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

45 הורים תובעים ממכבי חיפה פיצוי בגובה 45 אלף שקל

16.8.2020 / 15:23

ההורים שילדיהם משחקים בטירת הכרמל, תובעים החזר כספי על חודשים בהם לא הייתה פעילות. מכבי חיפה: "ההורים דחו פשרה"

תגובות בתום הפסדה של מכבי חיפה לבני סכנין בגביע הטוטו/דוברות מכבי חיפה

קבוצה של 45 הורים לשחקנים צעירים בשלוחה של מכבי חיפה בטירת כרמל הגישו היום תביעה לבית משפט השלום כנגד עמותת קשר ספורט המנהלת את המועדון באמצעות עורך הדין נאור חזות וזאת בטענה שבמועדון לא מוכנים להחזיר להורים כסף על הפעילות במועדון למרות שזו עברה מטירת כרמך למגרשי קצף בעיר דבר שהוביל את אותם הורים לבקש להפסיק את הפעילות. בנוסף, טוענים אותם הורים שגם על תקופת הסגר בקורונה שלא הייתה פעילות הם לא קיבלו בחזרה כספים. התביעה המשותפת היא בגובה של 45 אלף שקלים כאשר ההורים דורשים החזר על פעילות של כ-4 חודשים.

מכתב התביעה עולה שאותם הורים טוענים שפנו למועדון פעמים רבות אך במועדון היו מוכנים רק להחזיר תשלום עבור חודש אחד דבר שלא היה מקובל על אותם הורים. כזכור, אותם הורים הגישו מכתב התראה בעניין והיום כאמור הגישו את התביעה.

ההורים טוענים שהתביעה היא נגד מכבי חיפה בגלל שהחוזה ותהשלומים היו מולה. עורך הדין חזות אמר לוואלה! ספורט: "מצער לראות כי מועדון הכדורגל מכבי חיפה מבקש להתעשר שלא כדין על גבם של הורים לילדים אשר שיחקו בבית הספר לכדורגל של המועדון. חרף ניסיונות לבוא בהידברות עם המועדון במטרה לפעול להסדרת השבת הכספים בגין הפעילות שבוטלה, הדבר לא הסתייע שכן המועדון סרב וההורים נאלצו להגיש תביעה אשר תתברר בבית המשפט".

אסף בן דב מנכ"ל מכבי חיפה. ברני ארדוב
מנכ"ל מכבי חיפה, אסף בן דב/ברני ארדוב

תגובת מכבי חיפה:

"מדובר בבית ספר בחסות, פרויקט המשותף למכבי חיפה ועיריית טירת הכרמל. פרויקט מוצלח שלצערנו נפגע בעקבות נגיף קורונה. עם פרוץ הנגיף סגרה העירייה את כל המגרשים בתחומה. עם חידוש הפעילות העברנו את האימונים למתחם קצף של המועדון. חלק גדול מההורים הסכימו למתווה חלק אחר בחר שלא. לאותם הורים שבחרו שלא לשוב לפעילות, הוצע פיצוי, החזר כספי של חודשיים מתוך 3 חודשים וזאת בשל הוצאות שנכפו על המועדון גם בתקופת הקורונה. לצערנו חלק מההורים דחו פשרה זו והחליטו לתבוע בבית המשפט את ההפרש".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully