וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבק נוסף בדרך? הפועל ירושלים בוחנת את מועמדותו של טרנט לוקט

14.8.2020 / 13:49

אחרי שובם של ג'ייקובן בראון וטיישון תומאס, האדומים מנהלים שיחות גם עם הפורוורד האמריקני, שפתח את העונה שעברה בקבוצה ושוחרר כדי לסעוד את אימו לפני מותה. עדי כהן סבן חתם

אדם אריאל בהפועל ירושלים/עמוד הפייסבוק של הפועל ירושלים

מאז הוויתור על ג'יימס פלדין, הפועל ירושלים פועלת באופן מובהק לשחזר את שאר החתיכות בפאזל שהרכיבה בעונה שעברה. היא השאירה את סולימאן בריימו, הצליחה להחזיר את ג'ייקובן בראון וטיישון תומאס, וכעת ייתכן שקאמבק נוסף בדרך - הפעם מסוג מעט שונה.

האדומים, שמחפשים עדיין זרים בשתי עמדות הפורוורד כדי לסגור את הסגל לעונה הקרובה, מנהלים שיחות עם טרנט לוקט ושוקלים להחזירו למועדון. האמריקני פתח את העונה החולפת בארנה, ושוחרר בחודש דצמבר כדי להצטרף למשפחתו בארה"ב ולסעוד את אימו בשבועות האחרונים לחייה; לאחר מותה, הופיעה הקבוצה עם סרטים שחורים לאות הזדהות עם אבלו של השחקן.

טרנט לוקט ועידן זלמנסון שחקני הפועל ירושלים. קובי אליהו
יחזרו לשתף פעולה? טרנט לוקט ועידן זלמנסון/קובי אליהו

לזכותו של לוקט (29, 1.98), שהוחלף בהצלחה בידי ג'ון הולנד, עומדים היכרותו המוקדמת עם המערכת, הרצון העקרוני שהביע לחזור לישראל, התמחותו במשחק ההגנה וגם מחירו שלא אמור להיות יקר מדי בימים שבהם ירושלים סובלת מקיצוץ בתקציב. מנגד, העובדה שלא עלה למגרש כבר שמונה חודשים, בעוד טורניר הגמר של ליגת האלופות מיועד להתקיים כבר בסוף החודש הבא, גורמים להיסוס.

בשבועות שהספיק לשחק במדי ירושלים, העמיד לוקט ממוצעים של 6.6 נקודות ו-4.3 ריבאונדים בליגת העל, לעומת 5.4 ו-4.7 בזירה האירופית. הופעת השיא שלו הייתה ברבע גמר גביע המדינה, כשקלע 19 נקודות בניצחון החוץ על מכבי תל אביב.

בירושלים צפויים להופיע העונה עם שישה זרים: בראון, טאריק פיליפ ולוקט או סמול פורוורד אחר בקו האחורי; בריימו, תומאס ופאוור פורוורד נוסף בקו הקדמי. דייוידאס סירווידיס אמנם חתום על חוזה, אך ההערכה היא שגבוהים הסיכויים שישיג חוזה מעבר לים ויעזוב לאחר הפיינל אייט באתונה. 

מחזיקת גביע המדינה הודיעה היום (שישי) על החתמתו של הרכז עדי כהן סבן (26, 1.78), שגדל במחלקת הנוער של המועדון ושיחק בשנתיים האחרונות בהפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully