וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומרת על השלד: ג'ייקובן בראון חוזר להפועל ירושלים

13.8.2020 / 18:01

הסגל נשמר: אחרי השארתם של טיישון תומאס וסולימאן בריימו, הצליחו האדומים לסמן וי גם על הכוכב שעזב במהלך העונה החולפת. קטש: "שמח שהחלקים מתחברים, זה לא סוד שג'ייקובן מרכיב משמעותי"

עוז בלייזר לאחר שהצטרף למכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

הפועל ירושלים מודל 2021, בכל זאת ולמרות הכול, תהיה דומה מאוד לזו שנעצרה על ידי משבר הקורונה בעונה החולפת. על אף עזיבתם של ג'יימס פלדין וג'ון הולנד, מחזיקת גביע המדינה סימנה היום "וי" משמעותי מאוד, כשלצד טיישון תומאס וסולימאן בריימו - הצליחה לשמור לעונה הקרובה גם על ה-MVP שלה, ג'ייקובן בראון.

מאמן הקבוצה, עודד קטש, מסר לאחר החתימה: "אני שמח שהחלקים בפאזל מתחברים ושגם ג'ייקובן ימשיך איתנו בעונה הבאה. זה לא סוד שהוא מרכיב משמעותי בקבוצה שלנו. אני בטוח שהאוהדים שמחים על כך שהצלחנו להשאיר גם אותו. יש לנו המשכיות עם חמישה שחקנים מהעונה האחרונה ויחד עם שני זרים נוספים שנצרף, אני בטוח שתהיה לנו קבוצה חזקה ודומיננטית".

הרכז האמריקני (30, 1.88) חוזר לעונה שלישית בקבוצה, שתיפתח בהשלמת המשימה שנקטעה: טורניר הפיינל אייט של ליגת האלופות בסוף החודש הבא באתונה. בראון שידרג בעונה שעברה את ממוצעיו בזירה האירופית מ-8.8 ל-14.3 נקודות, מ-2.2 ל-3.8 ריבאונדים, ומ-4.1 ל-4.9 אסיסטים, וינסה להצעיד את חבריו למקומות שאליהם שאפו להגיע עד התפרצות המגיפה.

אף שעזב חזרה לארה"ב זמן קצר לפני חידוש ליגת העל, כדי לטפל בבנו בזמן המהומות שפרצו באביב בארה"ב, הצדדים שמרו על קשר מתוך מטרה לשמר את שיתוף הפעולה ביניהם. האופציה של ירושלים על השחקן נקבעה ליום ראשון הקרוב, אולם הצדדים הגיעו כבר לסיכום על המשך דרכם המשותפת.

בראון יוביל את הקו האחורי של עודד קטש לצידם של תמיר בלאט, אדם אריאל והזר החדש טאריק פיליפ, כשבמקביל פועלת הקבוצה בניסיון להחתים סמול פורוורד זר (במקומו של הולנד). גם דייוידאס סירווידיס צפוי להיכלל בסגל לטורניר הגמר האירופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully