וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: ניסיון להתחזק בשחקן התקפה נוסף

13.8.2020 / 9:56

בקבוצה מחפשים מועמדים ישראליים או זרים ששיחקו בארץ. תחושות מעורבות אחרי ההדחה מגביע הטוטו: "יש פה קבוצה טובה שרק צריכה להתחבר"

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים עם האוהדים, פלייר/שלמה וייס

בעירוני קרית שמונה יצאו עם תחושות מעורבות מהמשחק מול הפועל חיפה (2:2). מהצד האחד בקבוצה חזרו פעמיים מפיגור וכן כבשו שני שערים אך מהצד השני הקבוצה הודחה מעשית מגביע הטוטו וגם ספגה שני שערים. בינתיים בקבוצה רוצים להתחזק בשחקן התקפה נוסף כאשר בהנהלה ובצוות המקצועי מחפשים אחר מועמדים ישראליים או זרים ששיחקו בארץ לתפקיד. מלבד כך עושה רושם שיתר הסגל יישאר כפי שהוא בשלב זה.

"יש פה קבוצה טובה והיא רק צריכה להתחבר", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו עובדים קשה ויש כמובן הרבה דברים לשפר אבל יש גם הרבה דברים טובים".

שחקן עירוני קרית שמונה אדריאן רוצ'ט. סוכנות ג'יני
אדריאן רוצט/סוכנות ג'יני

בעניין אחר, הסקאוט והאנליסט של הקבוצה מזה שנים רבות, אלון סגל עוזב את התפקיד ונפרד מהקבוצה. בין היתר סגל אמון על הבאתו של דושאן מאטוביץ' בעונת האליפות לקרית שמונה והיה גם זה שהמליץ לצרף את דויד סולארי באותה עונה. בנוסף לכך סגל היה מכין סקאוטינג על הקבוצות היריבות, בעיקר באירופה.

סגל אמר לאחר הפרידה: "מסע קסום וארוך תרתי משמע מסתיים. קרית שמונה זה מועדון שיישאר תמיד בליבי, וזו הייתה זכות להיות חלק ממנו. אמשיך הלאה לאתגר הבא עם כל ההתנסויות והידע שצברתי. תודה לאיזי, ליוסי אדרי ולכל מי שהעבודה שלי נגעה בו. מאחל הצלחה למועדון היקר הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully