וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: טיישון תומאס חוזר, ג'ייקובן בראון בדרך

12.8.2020 / 21:00

הסנטר המצוין, שקלע 15.6 נקודות למשחק בליגת האלופות, יישאר לעונה שלישית. גם המגעים עם הרכז מתקדמים לקראת סגירה. קטש: "תומאס יעזור לנו לעמוד במטרות שלנו"

קבוצת הכדורסל של ברצלונה מתכוננת לעונה/מתוך הטוויטר של ברצלונה

רק לפני עשרה ימים חשו אוהדי הפועל ירושלים תסכול רב, לאחר שג'יימס פלדין עזב ונדמה היה שקבוצת החלומות של השנתיים האחרונות סיימה את תפקידה. אבל ההספדים היו מוקדמים: מלבד סולימאן בריימו, גם טיישון תומאס יישאר בעונה הקרובה, וגבוהים הסיכויים שג'ייקובן בראון יצטרף אליהם.

לתומאס הייתה אפשרות לצאת מהחוזה לקבוצה בחו"ל תמורת פיצוי, אולם עד פקיעת האופציה, לפני 48 שעות, הוא לא הציג הצעה שכזו. ירושלים,לה הייתה זכות להשוות כל הצעה, מימשה את האופציה עליו וסגרה איתו לעונה שלישית.

מאמן הקבוצה עודד קטש אמר לאחר החתימה: "אנחנו שמחים שטיישון חוזר אלינו. זה לא סוד שאנחנו אוהבים את טיישון ומעריכים את יכולות הכדורסל המצוינות שלו, שעליהן אין צורך להרחיב. אני משוכנע שיעזור לנו לעמוד במטרות שלנו".

ג'ייקובן בראון שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
הסגל יהיה דומה מאוד לקבוצת החלומות מאשתקד? ג'ייקובן בראון וטיישון תומאס/קובי אליהו

תומאס (27, 2.03) היה שחקן הפנים המוביל של האדומים ותרם בעונה החולפת 15.6 נקודות ושישה ריבאונדים למשחק בליגת האלופות. הוא חזר לישראל אחרי פגרת הקורונה, אבל עזב לארה"ב בעקבות החלטתו של בראון לשוב לביתו.

האופציה על בראון תפוג ביום ראשון, ועד אז ייחרץ גורלו, כשירושלים בודקת במקביל אופציות נוספות לקו האחורי. בין הצדדים מתקיימות שיחות, והן מתקדמות בכיוון חיובי.

בנוסף לבראון, או לגארד זר אחר שיגיע על מנת להחליפו, יחפשו האדומים אחר סמול פורוורד ועוד שחקן פנים במקומם של ג'ון הולנד ועמנואל טרי. דייוידאס סירווידיס אמנם חתום על חוזה, אך בקבוצה יוצאים מנקודת הנחה שסיכוייו להגיע ל-NBA ריאליים, ולא בונים עליו מעבר לטורניר הפיינל אייט של ליגת האלופות, שייערך בסוף החודש הבא באתונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully