וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפור נפל: הפיינל אייט של ליגת האלופות עובר מירושלים לאתונה

12.8.2020 / 14:15

כפי שפורסם לפני עשרה ימים בוואלה! ספורט, מצב התחלואה בישראל גרם לראשי המפעל להעתיק את טורניר הגמר בסוף ספטמבר מהארנה לאואקה. נכון לעכשיו נראה כי 9,300 צופים יורשו להיכנס למשחקים. ההחלטה הרשמית - בימים הקרובים

בווידאו: התגובות להדחה של הפועל ירושלים בחצי גמר הפיינל פור/צילום: דני מרון ,עריכה: ניר חן

הפועל ירושלים עדיין לא יודעת לחלוטין איך היא תיראה בעונה הקרובה. ג'יימס פלדין, ג'ון הולנד, עמנואל טרי, נמרוד לוי ובר טימור עזבו, סולימאן בריימו, תמיר בלאט ועידן זלמנסון נשארו, טאריק פיליפ ואדם אריאל הצטרפו, בעוד עתידם של טיישון תומאס וג'ייקובן בראון יוכרע בימים הקרובים. כך או כך, על האדומים להיערך במהירות לטורניר הפיינל אייט של ליגת האלופות, שיתקיים בסוף ספטמבר - אבל לא בארנה הביתית, אלא באואקה.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט לפני עשרה ימים, תחלואת הקורונה הגבוהה בישראל גרמה לראשי המפעל לרדת מהכוונה המקורית לקיום האירוע בירושלים ולהעבירו לאתונה. מספרי ההדבקות ביוון נמוכים (בהתאם, אגב, למספר הבדיקות שרחוק מאוד מזה שנעשה בארץ), והשלטונות במדינה החלו לדון בהחזרת הקהל למגרשים.

קית' לנגפורד שחקן א.א.ק אתונה. אתר פיב"א, אתר רשמי
קית' לנגפורד והאואקה כבר מחכים לסולימאן בריימו/אתר רשמי, אתר פיב"א

בימים הקרובים צפויה לצאת ההחלטה הרשמית, אולם ההיערכות לקיום הטורניר באולם האולימפי ביוון כבר החלה. באתר SDNA אף דיווחו היום (רביעי) כי התקבל אישור לכך שכ-9,300 אוהדים יורשו למלא כמחצית מתפוסת האואקה. מובן שההחלטה הזו עשויה להשתנות בזמן הנותר ותהיה תלויה במצב הקורונה באתונה בעוד חודש וחצי.

ירושלים תפגוש ברבע הגמר את סן פאבלו בורגוס, ובדרכה לנסות ולזכות בגביע היא עלולה להיתקל במארחת א.א.ק אתונה, שאמנם אמורה לעבור העונה לאולם אחר בעיר (אנו ליוסיה), אבל תיהנה מיתרון ביתי בפיינל אייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully