וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר אחרי חמש שנים: הפועל ירושלים הכריזה על החתמת אדם אריאל

11.8.2020 / 21:07

המחליף של בר טימור: כפי שפורסם בוואלה! ספורט, השוטינג גארד שחתום על השלשה שהדיחה את האדומים מהפיינל פור, מצטרף רשמית

בווידאו: התגובות להדחה של הפועל ירושלים בחצי גמר הפיינל פור/צילום: דני מרון ,עריכה: ניר חן

הפועל ירושלים ממשיכה במלאכת בניית הסגל לעונה הבאה. אחרי ששלשום הודיעו האדומים על הישארותו של סולימאן בריימו ועל החתמתו של טאריק פיליפ, הערב (שלישי) הכריזו הכרזה נוספת: אדם אריאל חוזר למועדון. על המועמדות של אריאל וההתקדמות במגעים איתו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

אריאל (25, 1.92) הוא האיש שחתום על הדחתה של ירושלים מהפיינל פור, כשקלע בשבוע שעבר את שלשת הניצחון לזכות מכבי ראשון לציון בחצי הגמר. הוא עלה לקבוצה הבוגרת של האדומים כשהיה בן פחות מ-18, ובעונתו השלישית הפך לחלק מהרוטציה, כששיחק 12.6 דקות לערב בשנת האליפות.

שחקני מכבי ראשון לציון, דיאנג'לו הריסון, אדם אריאל. דני מרון
שוב אדום. אדם אריאל/דני מרון

אריאל יחבור בקו האחורי לתמיר בלאט שהושאל לעונה נוספת בירושלים מאלבה ברלין, ולטאריק פיליפ שהצטרף כאמור אתמול.

"להגיד שאני מאוד שמח לחזור להפועל זה יהיה אנדרסטייטמנט. אני חוזר הביתה!"', אמר אריאל לאתר הרשמי של המועדון. "הפועל זה המקום בו גדלתי והמועדון אותו אני אוהד מהיותי ילד. אני משוכנע שהניסיון שצברתי בשנים האחרונות ייסעו לי לעזור ולקחת את הקבוצה הכי רחוק שאפשר. אני כבר מחכה לחזור לארנה, ועוד יותר לזמנים בהם אוכל להתאחד עם האוהדים שלנו במגרש. יאללה הפועל!".

מאמן הקבוצה עודד קטש התייחס לחתימה: "המקום הטבעי של אדם זה כאן, ואני שמח מאוד שהוא חוזר הביתה. ברמה המקצועית, מעבר לקליעה מעולה, אדם מביא איתו המון נחישות, רוח לחימה וכמו שלצערינו חווינו בפיינל פור האחרון, יכולת גבוהה מאוד כשהכסף על השולחן. אני בטוח שהוא יהיה חלק חשוב בפאזל שלנו בעונה הקרובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully