וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: אליסון דוס סנטוס חתם לעונה נוספת, דניאל פלשר שוחרר לבקשתו

10.8.2020 / 12:55

הבלם הברזילאי בן ה-29 ימשיך לעונה נוספת אצל הזהובים תחת אלישע לוי, פלשר נפרד. גדיר נפצע בקרסול באימון ועשוי להחמיץ את מחזור הפתיחה

אלישע לוי מדבר לאחר ה-0:0 של בני יהודה עם בית"ר ירושלים/האתר הרשמי של בני יהודה

בני יהודה הודיעה הבוקר (שני) על החתמתו של אליסון דוס סנטוס לעונה נוספת. הבלם הברזילאי בן ה-29 שסיים את חוזהו אצל הזהובים חתם בסופו של דבר לעוד עונה, שתהיה השנייה שלו בבני יהודה והשישית שלו בישראל, אחרי שתי עונות במכבי פתח תקוה ושתי עונות במכבי חיפה.

הזהובים, שפתחו את העונה עם 0:0 מול בית"ר ירושלים בגביע הטוטו, צירפו במהלך הפגרה את ניב זריהן, סתיו פיניש, אילון אלימלך, אליאן רוחנא ואת הזרים יוסיף מוסא ופדרו קמפוס. גם גאירה ג'וף חזר לסגל אחרי שנה בה לא שיחק בגלל פציעה.

מי ששוחרר מהקבוצה לבקשתו הוא הבלם דניאל פלשר, שחזר מעונת השאלה במכבי פתח תקוה ונכלל בהרכב במחזור הראשון של גביע הטוטו מול בית"ר ירושלים. הבקשה הגיעה לאור החתימה של דוס סנטוס והאפשרות כי בימים הקרובים יצטרף גם אור זהבי. אבי נמני, סוכנו של בלם בית"ר ירושלים, החל בשיחות עם הכתומים בנוגע להצטרפותו למועדון.

מוחמד גדיר נפגע היום בקרסול במהלך האימון. על פי הערכה ראשונית של הצוות הרפואי החלוץ צפוי להיעדר לתקופה של בין שבועיים לשלושה שבועות.

האלופה: מכבי תל אביב

האירופיות: מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע

העולות: מכבי פתח תקוה, בני סכנין

היורדות: סקציה נס ציונה, הפועל רעננה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully