וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגג ממשיך להתלבט: "אם אצרף את אצילי, ינסו להרוס את כל מה שבניתי"

10.8.2020 / 6:53

הבעלים עדיין לא קיבל החלטה סופית, אך במקביל מתייעץ עם בעלי קבוצות ובודק את הסוגיה הפלילית סביבו. במועדון מנסים להתעלם מהלחץ של האוהדים: "זה טירוף, צריך לקבל החלטה מושכלת"

רוני לוי מדבר לאחר ה-0:0 של בית"ר ירושלים עם בני יהודה/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים סוערת בעקבות הפרסומים על צירופו האפשרי של עומר אצילי. אחרי ה-0:0 של הקבוצה עם בני יהודה בגביע הטוטו, המהלך צבר תאוצה וחוגג כבר הודה שיש סיכויים גבוהים שהקשר ששוחרר ממכבי תל אביב בעקבות מעורבותו בפרשת הקטינות, יחזור למדים הצהובים-שחורים.

יחד עם זאת הזיגזג של חוגג נמשך גם אתמול, ונראה שהוא שוב מתלבט. לאורך כל היום נערכו המון שיחות בין הבעלים להנהלת המועדון והצוות המקצועי, ובנוסף התייעץ הבעלים עם גורמים נוספים בנושא, כולל מספר בעלים של קבוצות אחרות ואנשי דת איתם הוא נמצא בקשר.

חוגג עצמו התלבט אמש ארוכות בינו לבין עצמו ואמר לאנשי בית"ר: "אני שובר את הראש. כולם בעלי דעה ומייעצים, אבל לקבל את ההחלטה זה הקושי האמיתי. אם אצרף אותו, יהיו כאלה שישר ינצלו זאת כדי לנסות להרוס את מה שבניתי כאן. מצד שני, אולי אנשים צריכים לפעמים לסלוח ולא להרוג בן אדם".

עומר אצילי מכבי תל אביב לא חוגג מול בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
חוגג חושש מההשלכות. אצילי נגד בית"ר (צילום: ברני ארדוב)/ברני ארדוב

חוגג אף נעזר בכמה אנשים כדי שיבדקו לו גם את הסוגיה הפלילית סביב אצילי. עדיין לא ברור מתי אמורה להתקבל החלטת הפרקליטות בתיק, אבל גם אם השחקן לא יואשם בפלילים הוא עלול להיתבע אזרחית - דבר שחוגג לוקח בחשבון כחלק מהשיקולים בהחלטה. חוגג חזר ואמר אתמול בשעת לילה מאוחרת: "זאת החלטה שכולנו צריכים להיות שלמים איתה, גם אם צריך להמתין".

אוהדי הקבוצה הציפו אתמול את חוגג ואת כל אנשי המועדון בהודעות בניסיון להפעיל לחץ לצירוף הקשר, אולם מנגד התקבלו גם הודעות מאוהדים המתנגדים למהלך. כך או כך, בבית"ר עדיין מתלבטים וההחלטה הסופית עשויה להתקבל ב-48 השעות הקרובות.

אחת האפשרויות שעלו הן שבשלב זה בית"ר תרד מהאפשרות לצרף את אצילי, אך בהמשך החלון הנושא יחזור להיות רלוונטי. גורמים בבית"ר אמרו: "מה שהיה אתמול זה לא פחות מטירוף. צריך להרגיע את העניינים ולקבל החלטה מושכלת ונכונה לטווח הארוך, לא החלטה אמוציונלית בגלל לחץ הקהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully