וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדד שביט: "קשה לנו עם גביע הטוטו, הוא לא אינדיקציה לכלום"

9.8.2020 / 22:03

מאמן בני סכנין הביע את תסכולו דווקא אחרי ה-0:2 על הפועל חיפה: "לא מכיר את הקבוצה שלי". סילבס: "חסרו הרבה שחקנים"

תגובות אחרי ניצחונה של מכבי חיפה על עירוני קרית שמונה/דוברות מכבי חיפה

בני סכנין ניצחה הערב (ראשון) 0:2 את הפועל חיפה במסגרת המחזור הראשון בבית א' של גביע הטוטו. עטאא ג'אבר כבש בדקה השנייה, איהאב שאמי הוסיף עוד אחד בדקה ה-52 והקבוצה החסרה מאוד של אלדד שביט ניצחה את זו החסרה מאוד של חיים סילבס.

אלדד שביט מאמן בני סכנין. לילך וייס רוזנברג
מאוכזב מהפורמט. אלדד שביט/לילך וייס רוזנברג

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס אמר אחרי המשחק: "לקחנו בחשבון שזה כמו משחק הכנה. עשינו בסך הכול משחק הכנה אחד. כמובן שזו הייתה הזדמנות טובה לראות שחקנים שבדרך כלל פחות משחקים. ספגנו שער מוקדם והמשחק הלך לכיוון שפחות אהבתי. יש הרבה דברים לתקן וראינו את זה כבר הערב. קיוויתי שהשחקנים יוכלו לעשות תוצאה טובה יותר, אבל נצטרך להצליח טוב יותר בעוד שלושה ימים. כל שחקן נתן את המקסימום, צריך לקחת בחשבון שהתכוננו עם סגל מסוים והיום חסרו הרבה שחקנים. צריך סבלנות. ההופעה הייתה לא מספיק טובה".

לקראת המשך החלון: "אני תמיד רוצה להתחזק, אבל התקופה מאתגרת מאוד. אנחנו מנסים לעשות הכול בצורה הכי מדויקת שיש. עדיף להתחיל עם ניצחונות ובהפסדים זה פחות נוח, אבל יש מה ללמוד".

מאמן סכנין אלדד שביט אמר: "צריך לחלק את המשחק לשניים: המשחק עצמו ומה שהתנהל מבחינה מקצועית, אבל אותי מאכזב הפורמט. קשה לנו מאוד עם גביע הטוטו הנוכחי. הבאנו ארבעה זרים, הם בבידוד ואי אפשר לשתף שחקנים. אני לא יודע, זו לא אינדיקציה, לא לטוב ולא לרע. שיחקו שני הרכבים שהם מיקס הארדקור ואני מרוצה מאוד מהניצחון ולא מקטין את הניצחון חלילה, אבל אני רוצה שזו תהיה אינדיקציה. אני רוצה לשלב את השחקנים שצירפנו ולהרגיש טוב עם ההכנה שלנו. זה מעיב. אבל נתנו משחק טוב בסך הכול. מי ששיחק נתן את המקסימום והיה בסדר גמור.

"גם אם היינו מפסידים ונראים לא טוב זו לא הייתה אינדיקציה. השחקנים היו מחויבים וראינו את דור העתיד של המועדון. אני מאמין מאוד בחבר'ה הצעירים והמוכשרים שלנו והם צריכים להוות את הבסיס. חשוב שיגיעו השחקנים הבכירים שלנו ואז נוכל לראות קבוצה מעניינת. המטרות של המועדון ברמה הכללית זה לתקוע יתד בליגה, להישאר בה. אפשר לכוון תוך כדי תנועה, אבל בטח לא עכשיו כשאני לא יודע מי הקבוצה שלי. אני צריך לראות איך הדברים יתחברו. אנחנו לא יודעים כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully