וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מכבי חיפה ניצחה 0:1 בחוץ את עירוני קרית שמונה

9.8.2020 / 22:57

ברק בכר פתח עונה ברגל ימין: עופרי ארד נגח את שער היתרון (9), כשהירוקים רשמו מספר החמצות במחצית הראשונה. שועה נכנס כמחליף במחצית

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם עופרי ארד. סוכנות ג'יני
נגח את הראשון של הירוקים. עופרי ארד חוגג עם חבריו/סוכנות ג'יני

מכבי חיפה פתחה את עונת 2020/21 ברגל ימין לאחר שניצחה הערב (ראשון) 0:1 את עירוני קרית שמונה במחזור הראשון של גביע הטוטו. הירוקים פתחו בסערה את המשחק ועלו ליתרון כבר בדקה ה-9, לאחר שמוחמד עוואד מצא את עופרי ארד לא מכוסה, והקשר נגח פנימה את שער היתרון לקבוצתו.

מוחמד עוואד היה קרוב להכפיל את התוצאה שתי דקות לאחר מכן, אך מצא המשקוף של ברטקוס, כשבדקה ה-17 דולב חזיזה מצא את קורת השער של הליטאי. השחקנים של ברק בכר המשיכו להפעיל לחץ על שערה של המארחת, אך לא הצליחה לכבוש שערים נוספים עד ההפסקה.

שחקן מכבי חיפה ירדן שועה מול שחקן עירוני קרית שמונה סמואל בראון. סוכנות ג'יני
עלה כמחליף בפתיחת המחצית השנייה. ירדן שועה/סוכנות ג'יני

קרית שמונה ערכה מספר חילופים במחצית השניה, אך עדיין לא הצליחה לסכן את הירוקים. ירדן שועה עלה לדקות בכורה העונה כשנכנס כמחליף בפתיחת המחצית השנייה, ואף סידר מצב טוב למוחמד עוואד (66) אך חלוץ הירוקים בעט חלש מידי לידיו של ברטקוס ורשם החמצה נוספת. 0:1 בסיום לברק בכר, שרושם ניצחון ראשון כמאמן מכבי חיפה.

עוד בוואלה!

גיא חיימוב: "אי אפשר להגדיר את התקופה במכבי חיפה כהצלחה"

לכתבה המלאה

הרכבים

עירוני קרית שמונה: זיגוס ברטקוס, דור אלו (יובל לווין, 74), עידן נחמיאס, אורי דהן, אמיר בן שמעון (ניר דרורי, 66), סמואל בראון, אדריאן רוצ'ט (אופיר מזרחי, 59), רועי קהת, ידין לוגסי (גיא בן לולו, 66), עבדאללה חליחל, לוסיו (רון פרץ, 59).

מכבי חיפה: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עאיד חבשי, עופרי ארד, סאן מנחם (יהב גורפינקל, 82), נטע לביא, מוחמד אבו פאני, יובל אשכנזי (צ'ארון שרי, 61), דולב חזיזה (סקו טורה, 76), מוחמד עוואד (יאניק וילדסחוט, 61), ניקיטה רוקאביציה (ירדן שועה, 46).

מהלך המשחק

דקה 6: סאן מנחם הגביה כדור לרחבה אליו הגיע יובל אשכנזי שהסתנן מאחור, אך לא הצליח למצוא את המסגרת של ברטקוס.

דקה 9: גול! 0:1 למכבי חיפה: כדור שהוגבה לרחבה על ידי מוחמד עוואד מצא את עופרי ארד לא מכוסה, וקשר הירוקים נגח פנימה את השער הראשון במשחק.

דקה 11: מוחמד עוואד מצא את עצמו לבדו מול ברטקוס לאחר ערבוביה ברחבה, ומזווית קשה מצא את המשקוף, והכדור הורחק מהקו לאחר מכן על ידי הגנת המארחת.

דקה 17: דולב חזיזה בעט ממרחק וכבר הכניע את ברטקוס, אך הכדור שלו פגע בקורה ויצא החוצה.

דקה 20: ניקיטה רוקאביציה שחרר בעיטה נהדרת שנבלמה על ידי ההגנה, כשעל הריבאונד עט מוחמד עוואד אך הוא נבלם גם הוא.

דקה 40: אדריאן רוצ'ט בעט מקצה הרחבה, אך הכדור שלו שנראה תחילה מסוכן חלף מעל המסגרת.

דקה 41: טעות בהגנת חיפה איפשר להתקפת המארחת לחטוף את הכדור, כשעופרי ארד הצליח להרחיק ברגע האחרון לפני שידין לוגסי הספיק להגיע, וספק פגע בשחקן קרית שמונה בתוך הרחבה. שופט המשחק בחר לתת למשחק להמשיך.

שחקן עירוני קרית שמונה אורי דהן עם זיגוס ברטקוס. סוכנות ג'יני
קרית שמונה בעיקר התגוננה במחצית הראשונה. אורי דהן עם ברטקוס/סוכנות ג'יני

דקה 55: ירדן שועה השאיר את מוחמד עוואד לבדו מול ברטקוס, אך חלוץ מכבי חיפה בעט מזווית קשה כדור חלש שנקלט ללא בעיה על ידי שוער קרית שמונה.

דקה 64: כדור נייח של עירוני קרית שמונה מצא את הקפטן עידן נחמיאס שסחט הדיפה גדולה מג'וש כהן, כשבכל מקרה הקוון הניף את הדגל לנבדל בסיום המהלך.

דקה 66: המחליף יאניק וילדסחוט השתחרר נהדר מהשמירה, ושחרר בעיטה מסף הרחבה אך זו הייתה חלשה מידי ונקלטה על ידי ברטקוס.

דקה 90: צ'ארון שרי בעט כדור חד לרוחב השער, אליו כמעט הגיע ירדן שועה כדי לדחוק אותו פנימה - אבל רק כמעט, והכדור יצא החוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully