וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: קלינגר מחכה לבלם ולספורי, אבל כרגע הם נראים רחוקים

9.8.2020 / 8:46

הפערים עם הבלמים גדולים, עם ספורי מחכים להתפתחויות עם באר שבע, בקבוצה טוענים שהבעיה עם הבקרה טכנית בלבד. אלטמן: "רוצה להמשיך אבל דברים לא תלויים רק בי"

אלישע לוי מדבר לאחר ה-0:0 של בני יהודה עם בית"ר ירושלים/האתר הרשמי של בני יהודה

ניר קלינגר אמר בסיום המשחק של הפועל תל אביב נגד מ.ס אשדוד כי הכיוון הוא לסגור את נושא הבלם הנוסף ביום יומיים הקרובים, אך עדיין המועדון לא קרוב להסכמות עם אף אחד מהאופציות. הפערים עם עמרי בן הרוש עדיין גדולים, וגם שאר האופציות נראות לא ריאליות: לטל כחילה יש חוזה ביוון בסך 140 אלף יורו, וגם האפשרות שעלתה על הפרק בשבוע האחרון, להחזיר את אדי גוטליב, הסיכויים כרגע נראים נמוכים מאוד, מה גם שהשחקן מעדיף להמשיך בחו"ל. בצוות המקצועי סיפרו אתמול כי כדי לסגור את אחת האופציות יהיה צורך לשפר את ההצעות שהגישו.

מי שאמור לנחות מחר הוא הבלם האפריקאי סיאנדה קולו, שייכנס לבידוד ויערוך אימונים בנפרד בשבועיים הקרובים. במועדון עדיין לא ויתרו על אופציית רמזי ספורי אך הדברים תלויים בהתפתחויות מכיוון הפועל באר שבע. השחקן לא התאקלם בדרום ומעדיף לחזור לאיזור המרכז, אך הנושא אמור לעלות הילוך לאחר צירוף בלם. לספורי חוזה לעוד שלוש שנים בבאר שבע והוא עדיין אינו מסכים למתוה הקיצוץ הדורשים ממנו.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים, עומרי אלטמן, שי אייזן, אילי טמם. לירון מולדובן
ממשיכים לחכות. הפועל תל אביב/לירון מולדובן

בנוגע להעברת הקבוצה בבקרה, במועדון משוכנעים כי מדובר בעניין טכני בלבד שייפתר עד לפתיחת הליגה. לטענת נציגיה המשפטיים של המועדון, גם אם יהיו הכרעות כנגד הקבוצה בשנה הזאת, הם לא יחויבו לשלם זאת עד עונת המשחקים הבאה בשל ההסדר המשפטי ואיסור העדפת נושים, כך שאין שום סיבה לדרישת הבטוחות. בבקרה טוענים כי עד עתה אין להם שום מסמך שמעיד אחרת ולכן הם מחויבים לדרוך את הבטוחות של 5-6 מיליון שקל.

עוד בוואלה!

קלינגר: "תוך יום או יומיים נצרף בלם". בן הרוש וכחילה המועמדים

לכתבה המלאה
עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב מול גיל כהן שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
יישאר? אלטמן/לירון מולדובן

עמרי אלטמן אמר בסיום המשחק אתמול, שבו גברה הקבוצה 0:1 על אשדוד: "משחק ראשון, נכנסים לכושר, מתחדדים, טוב לנצח. אני לא מרגיש את הבעיות שמדברים עליהן, אני משתדל לא לקרוא תקשורת, משה וניר מובילים אותנו היטב. עצוב שאוראל הלך, הוא היה שחקן משמעותי ומנהיג, אבל כל אחד יצטרך לתת מעצמו יותר כדי שלא ירגישו בחסרונו. הוא חבר מאוד טוב שלי, אני מפרגן לו, הוא שחקן מדהים. אני מאוד קרוב לאוראל, אני יודע בדיוק מה היה עם כל הסחבת שלו, עשיתי מה שאני יכול כדי להשאיר אותו כאן".

האם זה ישפיע על עתידו? "יש לי סעיף שחרור, כולם יודעים את זה, אין לי כרגע הצעה טובה יותר ממה שיש לי בהפועל, אני רוצה להמשיך בהפועל יותר מהעונה הזאת אבל דברים לא תלויים רק בי. אני מאוד רוצה, זה אני יכול לומר, אבל לפעמים דברים לא תלויים רק בך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully