וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג לאוהדים: "רוצה לצרף את עומר אצילי אך יש כמה מכשולים שצריך לפתוח"

9.8.2020 / 6:50

בעלי בית"ר ירושלים לא פוסל את צירוף הקשר אך מתלבט בין היתר בשל הפן הערכי. הדברים תלויים גם בהחלטת הפרקליטות ובמכירת גרסיה. הקבוצה צפויה לשבת עם איינבינדר בניסיון להגיע להסדר. חוגג אמור להעביר השבוע ערבויות על מנת ששחקני הרכש ישחקו מול הפועל תל אביב

רוני לוי מדבר לאחר ה-0:0 של בית"ר ירושלים עם בני יהודה/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים החלה אתמול (שבת) את משחקי גביע הטוטו עם 0:0 נגד בני יהודה וביום שלישי כבר תפגוש את הפועל תל אביב, אך מאחורי הקלעים עוסקים במועדון בעיקר בשחקן אחד: עומר אצילי. לחץ האוהדים על הבעלים משה חוגג לא פוסק ובשיחות עימם הבהיר הבעלים את עמדתו, כשאמר: "אני רוצה לצרף את אצילי, אבל כדי שזה יקרה יש כמה מכשולים שצריך לפתור, נראה אם זה יצליח".

כשחוגג מדבר על מכשולים הוא מתכוון גם ברמת הסגל וגם ברמה הערכית. ברמת הסגל לקבוצה יש כרגע שני שחקנים בכירים בכנף ימין - עידן ורד וליוואי גרסיה - וצירוף אצילי יגיע רק אם אחד מהשניים יימכר במהלך חלון הקיץ. ברמה הערכית, הנושא העסיק את בית"ר בשבועיים האחרונים, בעיקר "ברמת המשמעות של לצרף שחקן שמיטש גולדהאר זרק ומכבי חיפה לא מוכנה לגעת בו", כדברי גורמים במועדון. בבית"ר טענו אתמול כי הסיכויים לעסקה שכזו תלויים גם בסגירת התיק על ידי הפרקליטות ובכל אופן, ההחלטה הסופית בעניין תהיה של חוגג. בדור מיכה אין לירושלים עניין.

שחקן בית"ר ירושלים עומר אצילי. ברני ארדוב
יחזור למדים הצהובים-שחורים? אצילי/ברני ארדוב

חוגג אמור להעביר ערבויות במהלך השבוע על מנת לאשר את כל חוזי השחקנים בבקרת התקציבים. ללא ערבויות אלה, אוראל דגני, אורן ביטון וחלאופילו פלייטר לא יוכלו לשחק נגד הפועל תל אביב ביום שלישי בטדי. לאור צירוף דגני וביטון, בבית"ר ירצו לשחרר כמה שחקנים בתקופה הקרובה. נציגיו של אור זהבי נמצאים במגעים עם בני יהודה וייתכן שגם עם דן איינבנדר ינסו להגיע להבנות במועדון, בשל חוזהו הגבוה, כשהאופציות הן קיצוץ נוסף או פיצוי ופרידה. ברקע, נמשכים הניסיונות למכור את אנז' פרדי פלומן ואנטואן קונטה.

ליוואי גרסיה שנפצע אמש סיפר בסיום ה-0:0 עם בני יהודה כי להערכתו לא מדובר בקרע בשריר הירך האחורי כי אם במתיחה, אולם הדברים יתבררו רק לאחר צילום שיעבור. בבית"ר חששו מקרע רציני שישבית את השחקן לתקופה ארוכה ויקשה על האפשרות למכור אותו בחלון הנוכחי. למועדון ישנן מספר הצעות לשאול את גרסיה תמורת סכום של כ-300 אלף יורו עם אופציה לרכישה בסיום העונה, אך בשלב זה הכיוון של בית"ר הוא למכירה בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully